İyi geceler 🥰 eklediğim müzik bana huzur veriyor dinledikçe siz de size iyi gelen bir şarkı bırakabilir misiniz?

https://youtu.be/_eEpOOyQEpQ?si=LAOvpVhIAAs-IWEG


Ben bir omuzda yük değil,
bir yüzde gülümseme olunabileceğine...
İnsanların çiçek açabileceğine..
Sevginin koşulsuz olanına...
İçten söylenilen cümlelerin,
çok kötü giden bir günü güzelleştireceğine...
"İnsan insanın şifasıdır,"
sözüne gönülden inananlardanım... Alıntı

Yolumuzda, solumuzda; sevgiye, iyiye, güzele
rast gelsin..

İyi geceler... 🎻💛🌙
Güncellemeler
3 ay
Ss için teşekkürler 😊🥰😍
İyi geceler 🥰 eklediğim müzik bana huzur veriyor dinledikçe siz de size iyi gelen bir şarkı bırakabilir misiniz?
Cevapla