Paylaşalım hemen. Liste çok uzun ama bu kadar yeter, abartmayayım. :)
https://www.youtube.com/embed/TXzO1FT6OVshttps://www.youtube.com/embed/bUxVZxqkYQwhttps://www.youtube.com/embed/Lw4unI3tVNQhttps://www.youtube.com/embed/AwHpHxW-nEA22 Yorumla- 3 ay
Vay metin Kurt hee gurme senii (çiçek)
En İyi Cevaplar
3 ayhttps://www.youtube.com/embed/dGR65RWwzg8https://www.youtube.com/embed/5abamRO41fEhttps://www.youtube.com/embed/d96EUt3H-Zshttps://www.youtube.com/embed/jxWHrHC2Qe4https://www.youtube.com/embed/lWNOLqs1IPQhttps://www.youtube.com/embed/WXv31OmnKqQ...
https://www.youtube.com/embed/QUvVdTlA23whttps://www.youtube.com/embed/6FwmM93jgUohttps://www.youtube.com/embed/Xxg6Gvn63ps219 Yorumla- 3 ay
Sen ben misin la lorain :D hastalığım geçti kuravasanımı ver. D Unutacam sandın değil mi ahaha. Neredeyse 1 jenarasyon farkı var aramızda fakat benzer şarkılarla geçen bir gençlik yaşamışız. Ayrıca nickimin psychosocial dan esinlenerek yazıldığını da belirtmek isterim, aynen o şarkıdan :D Fakat album versiyonunu dinle daha once yapmadıysan. Video versiyonu kesilmiş. Orada ki soloya biterdim eheheh
- 3 ay
Çok geçmiş olsun tekrardan. Allah şifa versin. dahada iyi ol inşallah :)) bir kuruvasının lafımı olur adres ver yollayım hkjhkj aynenn öyle ama ben hep ergenken bu tarz dinlerdim. aynen benzer gençlik evet. 😅ortaokul ve lisede falan bayılırdım slipknot'a. en sevdiğim gruptu. tişörtlerim hatta çantalarım, kolyelerim vs var. hala duruyorlar. Aaa demek nickin oradan geliyor, güzel :D album versiyonu dinledim evet , çok iyi. aynen video versiyonu kesik evet. vayy canına güzel 😅
- 3 ay
Bak benim bi grubum vardı lise de üzerimde ki sweate bakı bakıver hele :D
https://hizliresim.com/95cj8a2
Daha netini bulamadım ya yakınlarştır biraz :) İngiltereden arkadaşa aldırtmıştım. - 3 ay
Vayy be zaman nasılda geçiyor. Sweatten sen fark ediliyor zaten evet :D ayıp ayıp sokak köşelerinde çekiyorlar hjkhjk şaka bir yana bende lisede gizli gizli binde bir sigara içerdim , ailemin ruhu duymadan.😅 o bakışlar ne? kesici bakışlar. her an g**ten pıç*klıycak gibi bakıyorlar elemanlar hjkh ama güzel arkadaş grubu , birlik iyidir. :)
Yakınlaştırdım evet. iyi yapmışsın. güzel anılar ya :) lisedeyken bende senin gibi öyle siyah giyerdim. hep metalci erkek tişörtleri giyerdim :d annem o iğrenç yaratıkları giyineceksen, benimle bir yere gelme derdi. jhjkhk ee bu gruba ne oldu harbi? aslan gardaşlar dağıldı mı :D
- 3 ay
O biraz üzücü bir durum oldu. Orada ki 2 kişi sığıntı ehehe. Gönülleri kalmasın diye fotodalar. Grupta ben (bas gitar ve back vocakl, furkan vocal ve produksiyon, murat ve mehdi vardı onlarda fl studio işlerinden anlardı) Bİz paralarımızı biriktirip Furkanın evine studio yaptık. Studio dedğim paralı bir program (şimdiki gibi otomatik muzik yaratan değil, bildiğin prof sanatçıların kayıtlarını alması için dj seti) bas gitar, klasik gitar, darbuka, elektronik battery falan almıstı. Bilgisayarını yükselttik. Furkanın ailesi de tarikattan. Bir gün babası çıldırıyor ve bütün bu eşyaları kırıyor. Muzik günah şeytan işi diye. Sonra furkan youtubede ki btün şarkılarımızı siliyor, herkesle iletişimi kesiyor, uyusturucuya başlıyor alkole başlıyor sallantıda olan inancı komple gidiyor. En son 8-9 sene önce haberini aldım kadından kadına kosturup duruyor. Muziği neyin bırakmıs. Ben ondan sonra arkadaşlarımla avrupa turuna çıktım bas gitar ile (kocaeli universitesine bağlı bir grup ile) ondan sonra bende bıraktım. Öyleli. Allahtan muratın youtubesine bir kaç şarkı atmışız. Yoksa hiç birine ulaşımımız olmazdı. Dur paylaşıyım bi tane.
www.youtube.com/watch
Normalde underground rap yapıyorlar, ben gruba girince böyle şarkılar da yapmaya başlamıştık eheh. Back vocal gitar benim. - 3 ay
Ne kadarda iyi yürekli hjkhk boynu bükük kalmasınlar diye o 2 kişiyede yer vermiş hahah vayy böyle hikaye çıkacağını düşünmemiştim. hepinizdede ayrı ayrı yetenek varmış demek , güzel.
ya genelde metal dinleyene ya da onlar gibi giyinene şeytan işi diyorlar. çok saçma :d hepsi öyle değil halbuki.
furkan için öyle bir son bekliyordum açıkçası. baskıcı ailelerin ve böyle aşırı din baskısı yapan ailelerin çocukları genelde maddeye kolay başlıyor maalesef... kötü olmuş.
ya o kadından kadına koştursa bile normal hayatı yoktur emin ol. o tarz şeyler kullanan erkek erkek erkeğe bile yapıyor. kendini yaptırıyor ya da kendi yapıyor erkeği vs. akılları yerinde olmuyor. fark etmiyor yani onlara. ve bırakamıyorlar. ve çevreye çok kızla oluyor gibi görünüp erkek erkeğede yapıyorlar dediğim gibi.. olan gençliklerine oluyor... ya bırakmıştır tabii. şu an dünyayla kopuk yaşıyordur...
bir grubun vardı demek güzel bir şey. ama keşke devam edebilseydi evet. Murat akıllıca düşünüp bir tanede olsa atmış iyi bari. o müzik en azından sizin için güzel anı olarak kalacak. :)
güzelmiş beğendim :) o zamanki döneme göre gayet iyiymiş müziğiniz. ilerleyebilirmiş aslında...
ne güzel. iyiymiş valla. şaşırttın. :d
- 3 ay
Kısmet her şey bana da yıllarca kedici dediler halbuki kedileri çok severim :D İstanbul Fatihe ilk yırtık kot kuru kafalı t shirtler zincirlerle ben gemişim, camilere öyle ben gimişimdir :D Ya her şey kısmet anı olarak güzel ama zaten elinden tutan seni vitrine çıkaran olmadığı sürece bir şey olamazsın. Meyhane işlettim bir süre, ve inan bana o kadar gizli saklı yetenekler var ki. Mevcut sanatçılardan daha yetenekliler ama yetenek tek basına bir işe yaramıyor. Birilerine yaranmak lazım. Mesela çilekeş, biz asla şarkılarımızı para için s Bu arada hep satanist derler halbu ki gayet inançlı ve hatta genele göre gayet de bilgili bir möuslimanımatmayız, sözlerini değiştirttmeyiz muziğimize ellettirmeyiz dediler diye yok edildiler piyasadan.
- 3 ay
Karısmıs ya yazdıklarım anladığın kadar artık hahaha Hocalarla tartısıp haklı çıkabilecek kadar dini bilgim var demeye çalıstım ama bir yerlerde bir şeyler iç içe girmiş kaymıs bişey olmus :D
- 3 ay
he ya birde kedici diyorlar , kedi kesen falan hjkhjk kediler güzeldir evet bende severim :D havalı , güzel hahah aynen kısmet tabii. haklısın. uhaa müzik grubundan meyhaneye geçiş. ilginç geçiş. 😅vardır her yerde bilmediğimiz hiç duymadığımız yetenekler elbette. tanıdık ya da torpil olmayınca sönüp gidiyorlar maalesef. aynen yetenek tak başına yaramıyor. yalaka ve kötü şeyler yapan yaranıyordur. para için şarkı yaptığınızı düşünmedim zaten. yani arkadaşlarınla güzel bir grubun olmuş. ya o giyimden vs önyargı genelde. banada satanist ateist diyorlardı lisede. erkek çocuğu gibi giyiyor diyorlardı :d hem giyimden hemde soğuk davranıştan bence. aynen genelde öyle oluyor zaten. ateist satanist sandıkları onlardan daha inançlı olabiliyor. ederlerler tabii işlerine gelmeyince. yazık olmuş ama kısmet işte...
- 3 ay
Bu kadar konustuk unuttum zannetme kuravasan al :D
- 3 ay
Ben İranlıyım. bizde söz namustur jjhkj yolla adresi al kruvasanı😂
- 3 ay
Anaaa valla mıı? Geçmiş olsun itrail ile füzeleşiyormussunuz. İranlılarıs everim arkadaşlarım var... Ya da vardı. Soğumadk ama mesafelerden doalyı da artık eskisi gibi araşıp durmuyoruz:) Peki o zaman kruvasanı değiştiriyorum. Bana fesenjan yapar mısın ahuahua
- 3 ay
Doru doru valla hahah BenTürkiye'de doğdum ama aslen oralıyız. Tebrizliyiz.:) saol saol. he birtakım olaylar oluyor ben orada değilim ama duyuyoruz tabii haberleri hkjh Aaa ne güzel İranlı arkadaşların var demek. ya doğal ya araya soğuma , mesafe girince araşılmıyor :D Ooo İran yemekleride biliyor haha yapabilirim elbette.
- 3 ay
Tabii ki eşarestek mi öyle bişi var onu çok severdim. Fesenjan severim böyle kırmızı kuru üzüm gibi bişeyden yapılan bi yemek var onu severim. Pirinçli kek severimm eheheh.
- 3 ay
Ash reshteh yani erişte aşı çorbası. evet o güzeldir :) fesenjan et çeşitleriyle yapılır isteğe göre. soslu et işte :d kırmızı olan zereşk üzümü. onunla pilavlar yapılır evet. Zereshk Poloyu kastediyorsun sanırım :d Pirinçli kek dediğinede tachin deniyordu. yumurtalı , safranlı kek şeklinde pirinç pilav. evet hepsi güzel :)
- 3 ay
Sayma gonder. D:D
- 3 ay
hahhaha 🍜🍲🍛🥘 gönderdim buyur hjjhk
- 3 ay
Ehehe çok teşekkür ederim cansınn (çiçekler)
- 3 ay
Rica ederim sende öylesin (çiçekler) 😄
- Müzik & Etkinlik konusunda 388 cevap paylaştı.
3 ayHangi birini paylasim ki simdi , koskoca bir arsivim var 😎😎
Ilk aklima gelenleri atimm
https://www.youtube.com/embed/8-r-V0uK4u0https://www.youtube.com/embed/GLvohMXgcBohttps://www.youtube.com/embed/4TsqlT0rfJIhttps://www.youtube.com/embed/qfNmyxV2Ncwhttps://www.youtube.com/embed/1w7OgIMMRc442 Yorumla- 3 ay
Yaa bunların hepsi çok güzel (çiçek)
- 3 ay
Efsooo🥰❤️🖤🖤
- Müzik & Etkinlik konusunda 1,1b cevap paylaştı.
3 ayTest Driver 6 nın nadide şarkısı güzel gaza getiriyordu :)
https://www.youtube.com/embed/CSoKp6dRUH0My Favourite Game
https://www.youtube.com/embed/ZwUJbMTIljwhttps://www.youtube.com/embed/R6uvwFOTTV0https://www.youtube.com/embed/C3lWwBslWqghttps://www.youtube.com/embed/7U9n-uYxPKEhttps://www.youtube.com/embed/t99KH0TR-J4:D daha çok varda buraya Sığmaz :)
11 Yorumla- 3 ay
Herşeyden biraz var yani. D
Yapay Zeka Cevapladı
Ergenliğim tam Wattpad aşklarından Spotify listelerine aktığım yıllardı, düşün artık 😂🎧 Benim soundtrackimde Billie Eilish – “when the party’s over”, Ezhel – “Felaket” ve Lana Del Rey – “Young and Beautiful” var. Biraz melankoli biraz isyan, tam Z kuşağı paketi. Hey senin 2000’ler listeni de merak ettim şimdi, kesin efsane R&B’ler falan vardır 🎶✨
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
- Müzik & Etkinlik konusunda 23,2b cevap paylaştı.
u 3 ay22 Yorumla- 3 ay
Allahım affetsin severdim ilk çıktığı zamanlar :D Hala bir yerlerde çaldığında dinlerim Barış ım :)
- 3 ay
güzel şarkı :D
- Müzik & Etkinlik konusunda 504 cevap paylaştı.
3 ayBen Ergen gibi Ergen genç gibi gençmişim ya gerçi hala genç dinamik ve çıtır bir karakterim ama olsun 🤣🥹😅
https://youtu.be/ztVXwn0m-NI?si=zeyiBhAg-bxPy9IChttps://youtu.be/l0CzFcCM054?si=LYw9ZhdKa9n0gPWwhttps://youtu.be/eMccUzb5Dts?si=6rKnm4SCuJvnvnF6https://youtu.be/83PXWOoucDU?si=bdlnwpRb9RNEudVehttps://youtu.be/CCOHfYX4R9c?si=tep1kmFtinDdOw3TBunlar enlerimdi ondan hepsini attım 😅
21 Yorumla- 3 ay
Hanfhashb
- https://www.youtube.com/embed/icZ-OlVSvb4
Yanım çok kalabalık, sesin gelmiyor, bağır
Müzik son ses, bangır bangır
Ağzı bozuk şarkılar tuttum sana biraz ağır
Haydi, haydi, saldır, saldır
Gül gibi uyuyan yılanı uyandırdın
Garanti bildin beni, havalandın
Yürek yemiş sanki mübarek
Neyine güvendin, evladımYavrum, kaldır kollarını
Teslim ol, etrafın sarılı
Sabret, af çıksın, sana ben
Öptür'ce'm bu evin yollarını
Yavrum, kaldır kollarını
Teslim ol, etrafın sarılı
Bunlar iyi günler, sana ben
Göster'ce'm kıvrak oyunlarımı
Yanım çok kalabalık, sesin gelmiyor, bağır
Müzik son ses, bangır bangır
Ağzı bozuk şarkılar tuttum sana biraz ağır
Haydi, haydi, saldır, saldır... :D113 Yorumla- 3 ay
Bence çok avrupai bir soundu vardı dönemine göre cidden
- 3 ay
Cuppa cuppa yandan yandan :D:D ohh ohhh
- 3 ay
Eheheheh dur surdan bi shik shak shok açtıurayım :D
- 3 ay
:D:D eğlence zamanı eğlence D: Yoksa metalci adamkafadan başka bişey sallamaz Alev hanım hahaha
- 3 ay
Tabiii ki dee hehehe. Sorun yok sıkıcı adam değil eğlence zamanı eğlence, ciddiyet zamanı ciddiyet. Ay o yakışmaz uff bu yakısmaz dğeil sevdiğin insanlarla güzel zaman geçirmek için ypaılan aksiyon önemli benim için (çiçek)
- 3 ay
Harikasın tam delisin o zman gel metalcı güzel bir dansla bitirelim eğlencemizi dilkat ayacıklarıma bazmaa amaaaa ellerimi koydum omuzlarına fazlada ciddi bakla yüzüme gülerim yoksaa heheh danss başlasınnnn https://youtu.be/06poN9--urI?si=QnffmmuxFb2dRiey
- 3 ay
ooo severiz efenim. Aşkın milli marşı gibi (türkçe)... O zaman son dansss.
Gizli Üye(25-29)3 ayhttps://www.youtube.com/embed/xJsb1l-hiJMhttps://www.youtube.com/embed/5wzntE1XNrshttps://www.youtube.com/embed/q47PC2l3JccGittim geldim.
21 Yorumla- 3 ay
GÜzel şarkılar efenim
Yaşlılığımdan paylaşsam olmaz mı. İdare et ihtiyarlık işte.
https://youtu.be/Z_fcFzfRFSU?si=npyY37-RBgOk54Lx32 Yorumla- 3 ay
Olsundu neden olmasın kii
- Müzik & Etkinlik konusunda 504 cevap paylaştı.
u 3 ayOooo bana bunlarla gel 🤪. Koyu bir 2Pac hayranıydım. Beni tanıyanlar bilirdi 🤪.
https://www.youtube.com/embed/41qC3w3UUkU18 Yorumla- 3 ay
Dünyanın en yakışıklı zencisi 😻🥰.
- 3 ay
Canım çekti, dinleyeceğim 😹.
- 3 ay
Biggie'den de yollamazsam olmaz 🤪.
m.youtube.com/watch - 3 ay
Daha medeni bir şey istiyorsanız bu da var:
m.youtube.com/watch - 3 ay
Zenciminnie :D:D:D xxxtentacion da seviyon mu
- 3 ay
O kim yav 🤪?
- 3 ay
Yeni nesil 2pac diyorlardı o da basından vurularak öldürüldü. Belkim bilirsin dedim. D
- 3 ay
Yok vallaha bilmiyordum 🤪.
Millet arsız bela dinlerken ben sago ceza dinliyordum hala da severek dinliyorum 😄
https://www.youtube.com/embed/4AWJBMawRZk12 Yorumla- 3 ay
Rap sevmem ama ceza dinleenir yaa. Sagopa bayıyor. Evet 40 yılda bir çalınca dinletiyor ama sürekli sürekli bayıyor ehehe tannısıklığım var kendisiyle ona da ben cezacıyım diyordum :D
- https://youtu.be/CUtfaAraxH0?si=-9FLoMHLhn9KWrhT
Gözlerinin yeşilini özledim gelsin o zaman 😅😅
32 Yorumla
3 ayAvril lavigne, taTu, alexsandra stan, ezhel, dua lip, bilie eilish, magon, cardi b genel olarak
11 Yorumla- 3 ay
Vay kulağa iyi gelen herşeyi dinlerdim diyorsun.
Hangisiydi derken bakim dedim webde kayboldum akdbdskbe
218 Yorumla- 3 ay
Ahahaha :D Öyle oluyor ya bende enleri seçemem
- 3 ay
Eheheh : )
Çok berbattı yav müzik zevkim yani nasıl dinlemişim bunları diyorum...
O derece berbat...
youtube.com/shorts/rzw6Cc9WPT4?si=mkec2I9lB3LGPOj9 - 3 ay
Hahahufah :d:d
- 3 ay
Can ben teknolojide zamanımın hep otesiydim ya. Benim yaşımda insanlara atari salonlarına giremezdi ben pc de takılırdım. Daha o zaman internetin ne olduğunu ülkede bilen sayısı %5-10 falan . 8 yasımda evime pc almıstım. Arkadaşlarım arasında ilk atari sega playstation bilgisayar vcd dvd cd çalar mp 3 ler falan hep bendeydi :D Ve o mp3 e şarkı yükleme işleri 17 li yaşlarıma akdar falan devam etti ehehe. İlokul 2 de telefonum vardı benim 35-40 yaşında adamlar kullanmazken :D Paso gasp etmeye çalısırlardı dayak yerlerdi ahahha
- 3 ay
Vay sen şu arkadaş gurubunun müzik işleri sorumlususun rhehhe
İlkokul 2 telefon nedir aw ahdvdk benim lise 2 de ancak oldu çok hızlısın dost
İyi dayak yiyorlar mıydı ahahah
O zamanki çalma listemde bunlara benziyordu fakat sezen, sagopa, candan abla , yabancı olarak black eyed pears , autlandish , keti garibi : ) - 3 ay
Hee ehehehe iyi liste. Valla ben güçlüydüm ve psikopattım ya kavgadan asla kaçmazdım. Genelde döverdim ama doktor gibi doverdim ben. Şöyle yaparsam burnu kanar boyle yaparsam canı çok yanar falan diye doverdim. Kaç tane bıçak salladılar sopa kırdılar bende haahah. Yine ilkokul 3-4-5 millete mp 3 cd ve film satardım:D
- 3 ay
Sen keti garibiyi dinledin? Hehrehrheh
Helal olsun yav ... Şu sanhe aklıma geldi bir dakika paylaşmasam olmas..
youtube.com/shorts/k1xnZMXN8qI?si=Blco1OoPowr7NmLx
İyi kar getirmiştir he akdbsksb piyasayı tekeline almışsın korsan cd baroni aksdbks - 3 ay
Keti garbi mi su eano monoooo lolololoolo yapan :D
- 3 ay
Ehehe bilirdim ama bak ben 10-11 li yaşlarımda en sevdiğim bir kaç şarkıdan birini atiyim. Kalbim ne kadar melankolikti o yaşlarda bile gör :D Biri muzik solo sayılır metal sev sevme hoşuna gidebilir diğeri ağır gelebilri :)
www.youtube.com/watch
www.youtube.com/watch
Bunları dinleyen keti garbi dinler mi ehehe hiç sevmezdim. Fakat yine de populer kültür şarkılarının çoğunu bilirdim film dizi muzik kültürüm iyidir ehehe - 3 ay
İkiside güzeldi fakat ben ilkini daha cok beğendim...
Metal , eğer sözlerini direkt anlayabilseydim emin daha cok severdim.. o sesler direkt türkçe ya da kurdi geleydi tam aha dinlerum derdim.. bide sanırım yaşantı farkımızdan dolayı ve cevre bununda etkisi var muhakak..
Çok secenek yoktu yani orada bir sayfa zaten 5 dakikada yükleniyordu arama yap araştır de ahooo eşşek sudan geliyordu şimdiki arkadaşlar bilmez ama öyleydi.. ister istemez daha bilindik şeylere yönelim oluyordu..
- 3 ay
Evett :) Aramızda çok yaş farkı yok zaten fakat benim zamanımda kendi has zihnime attığım bilgilere sahip olan birisinin değeri çok bilinirdi. Şİmdi herkes internetten googleden ai den ordan burdan bir şeyler sordurup onlar ne yazarsa onu gerçek kabul edip bilmişlik ypaıyorum. Emek yok :)
- 3 ay
Donanımlı değildim ya senin gibi. Daha küçük (kendime göre büyük) sorunlarım vardı , yol gösteren yoktu... Bilgisizdim..
Ansiklopediler vardı mesela bu zamanın al benzer ondan bir tane kitabı olanlar zengindi, kültürlüydü yani gözümde...
Bilginin kıymeti düştü , elektrik var oldukça.. elektirik bir gitse söner hepsi ama ehrhrh - 3 ay
Ehehe bu farkı da işte ancak sen ben gözetebiliriz bizim nesil gözetebilir. Şimdikiler o yüzden zeka olarak daha geride. Çünkü pratik beyin işi yok. her şey hazır. Hazırın dışında düşünülmesi gereken şeyler olunca afallıyorlar. Hepsi değil elbette genel. NEyse aynı dilden konusmakibirbirimizi anlayabilmek te güzel be dost :)
- 3 ay
Gönül isterdiki , daha iyi daha bilgili olsunlar fakat istemekle olmuyor... Kibriydi , şuydu buydu derken.. neredeyse sohbet muhabbet edilemeyen bir nesil , fakat inanıyorum hepsi öyle değil... Gerçekte zorluğu bazı şeylerin kıymetini bilenlerde olcak... öyle umuyorum
Evet anlaşabilmek te güzel... dost teşekkür ederim muhabbet icin
- 11 Yorumla
- 3 ay
Severiz efenim
u 3 ayİsmail yk şappur şuppur, Muhabbet Sie liegt in meinen Armen, Tarkan kiss kiss, Grup Hepsi 🙄
12 Yorumla- 3 ay
Yooo tarkan single :D:D
- 3 ay
😏😏
- https://www.youtube.com/embed/ThYKkf7wjwIhttps://www.youtube.com/embed/o5h89XMhVQwhttps://www.youtube.com/embed/7hJgEqPPS4k
Bunlar vardı daha da varr
10 Yorumla - Müzik & Etkinlik konusunda 498 cevap paylaştı.
3 ay20 Yorumla
3 ayErcan Demirel elveda deme bana Rober hatemo beyaz ve sen Hande yener acı veriyor üstlerine tanımak
10 YorumlaPaylaşırım tabii. :D
https://www.youtube.com/embed/04F4xlWSFh010 Yorumla- Müzik & Etkinlik konusunda 1b cevap paylaştı.
3 ay10 Yorumla Müzik & Etkinlik konusunda 514 cevap paylaştı. 11 Yorumla- Müzik & Etkinlik konusunda 424 cevap paylaştı.
3 aysentello virüsü, tiziano ferro, petek dinçöz , nez. punjabi bunlar geldi aklıma
12 Yorumla- 3 ay
Hhahuau evet unutulmazlar :D
- 3 ay
aynen :D
Dj Akman - Seninle İlk Defa ulan ne zamanlardı be
10 YorumlaMüslüman baba diyormuşum zjzjjsksksks
12 Yorumla- 3 ay
www.youtube.com/watch
Ahahahaha
Hayalet sevgilim
11 Yorumla- 3 ay
İrem :D İrem iyiydi ya.
3 ayAllam ya haluk levent, teoman, sezen aksu
20 Yorumla
3 ayGözlerinin yeşilini özledim tabikide :)
20 Yorumla
3 ayValla Hepsi Aynı, boş ver.
10 YorumlaSmoke on the Water/Another brick in the wall
10 Yorumla
3 aySerdar Ortaç Karabiber
10 Yorumla
3 aymuhabbetten sie liegt in meinen armennnnnn
23 Yorumla- 3 ay
Ayıp ama sie liegt sie git gibi :D:D hafabsfhj Bildim şarkıyı burada da baya meşhur olmuştu ve hiç tarzım olmamasına rağmen güzel geliyor kulağa :)
- 3 ay
ahskslsk oo buralarda ask acilari bu sarkiyi dinlemeden gecmiyodu. güzel evetttt...
Cemshit - Hüzün Yağmurları
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)3 ayFul arabesk
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer