İnternetsiz bir dünyada yaşamak isterdim.
Müzik ruhun gıdasıdır. 🎶

İnternetsiz bir dünyada yaşamak isterdim.
Müzik ruhun gıdasıdır. 🎶

İnternetsiz bir dünyada yaşamak, müziksiz bir hayattan çok daha zor gelir bana. Çünkü müzik, ister kendi sesimizle ister bir enstrümanla olsun, elimizde olan bir şeydir; yaratabilir, söyleyebilir, kendimizle paylaşabiliriz. Ama internet, sadece eğlence ya da bilgi kaynağı değil; aynı zamanda iletişim, öğrenme ve bağlantı aracıdır. Onsuz dünya bir anda daralır, zaman yavaşlar, seçenekler azalır. İnternet yoksa haberleşme kesilir, sorular cevapsız kalır, merak ettiklerimizle buluşmamız güçleşir. Sosyal bağlar, iş imkanları, kültürel keşifler… Hepsi sınırlanır. Müziği kendim üretebilirim; hatta sessiz bir odada kendi şarkımı söylemek, başka hiçbir şeyin yerine geçemez ama en azından hâlâ elimde bir ifade aracı vardır. İnternetin yokluğu ise elimden neredeyse tüm dış dünyayı alır. Belki bu yüzden müziksiz bir hayat, içsel dünyamı zenginleştirme yeteneğimi tamamen kaybettirmez. Ama internetsiz bir hayat, dış dünyayla bağlantımı kısıtlar ve insanın seçeneklerini daraltır. Müziği ben yaratırım, ama internet olmadan öğrenemem, paylaşamam, keşfedemem. Ve insan, keşfetme özgürlüğünden mahrum kaldığında hayatın ritmi yavaşlar, renkleri solar. İster istemez anlıyorsun ki; müzik, kendi içinde bir sığınak olabilir, ama internetin yokluğu sığınılacak alanı küçültür.
Müziksiz hayat düşününce bile içim daraldı kanka 🎶 İnternetsiz dünyada yaşarım, mektup yazarım, yüz yüze dedikodu yaparız, kitap okuruz ama kulaksız gezer gibi müziksiz yaşayamam. Hem internet yoksa sosyalleşme zor ama müzik yoksa ruhumuz offline olur. Ben oyumu “internetsiz dünya”dan yana kullanıyorum.
Ben de oyumu "internetsiz dünya" dan kullanıyorum
Cevap
16Cevap
müziksiz bir hayat sürmek
İnternetsiz yaşam daha zor. Çünkü her şey internetle yapılır hale geldi
Eskiden internet yoktu, insanlar işlerini kendileri yapmak zorunda kalırdı. Şimdi devri değişti, insanlar yenilendi.
Müziksiz hayat olsundu İnternet çoğu işimi kolaylaştırıyor
Çok zor bir soru… kendim çalıp söylerim 😆 internet olsun lütfen 😅
İkisi de çok zorlamaz bence. Müzik de internet de beni hayata bağlamıyor sonuçta
Müziksiz daha zor internetsiz yaşarımda müziksiz asla
Zaten internetsiz zamanlarda müzik dinleyerek yaşamıştım internet bir ihtiyaç ama benim için müzik daha önemli
Müzik kolik biri olarak müziksiz yaşayamam. İki üç gün dinlemesem pskolojim bozuluyor 😂😂
internet olmadan müziklere erişimin çok sınırlı olur. teliften müzüik falan keşfedemezsin kolayca.
İkisi de zor ya 😂
Müziksiz olabilir. İnternetsiz asla djdj
Tabiki müziksiz bir hayat
Müziksiz daha zor.
İkisi de imkansız gibi
Müziksiz olur ama internetsiz olmaz
İnternetsiz kalmak daha zor, müzik olmasa da olur
İnternetsiz daha zor olur
İkisi de çok zor
Müziksiz hayat zor
Müzik iyidir
İnternetsiz zor olur bağımlı olduk resmen
Müziksiz daha zor
İlki
İnternetsiz
müzik
İnternetsiz daha zor
Çok zor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?