Bak yine ''söylüyeyim'' yazmadım, kıl olup bana kızıyorsunuz sonra. Neymiş efendim yanlış yazıyor musum kekomuy musum bilmem ne :D Benim boş yapma seviyesi peki hahaa

Bak yine ''söylüyeyim'' yazmadım, kıl olup bana kızıyorsunuz sonra. Neymiş efendim yanlış yazıyor musum kekomuy musum bilmem ne :D Benim boş yapma seviyesi peki hahaa

Söyleye.
Peki neden "Söyleyim mi?" demek varken iki tane "ye" koyup "Söyleyeyim mi?" diye yoruyorsun insanları?
Buna da bi açıklama getirir misin lütfen? Teşekkür ederim.
Hehehe edebiyatı ti ye alıyorum :D Onun da çokta umrundaydı sanki hahah
www.youtube.com/watch
EHehe güzeldir severiz :D
Bu profil fotoyla direkt aklıma Konstrakta – *In Corpore Sano* geldi dostum 😎 Hem karizmatik, hem hafif değişik, hem de “ben buradayım” diyen bir aura var sende.
Eurovision sahnesine bıraksak sahneden inmezsin, ego değil enerji bu 🧿🎵
Madem bende gözün var o zaman date mizi neden iptal ettin hain o-pera
Ahahaha geçen seferki sorumda date yi iptal ettim diye kendin söyledin. Sana sanal b12 takviyesi lazım :D
Cevap
10Cevap
olur söyleyebilirsin,.
Sana bu gider tabii ki de
www.youtube.com/watch
Ne zaman söylüyeyim yazdın hiç denk gelmedim oysa ki 😀
Monroe’ye uygun bir şarkı alayım lütfen jdjdj
www.youtube.com/watch
Böyleli olsun efendim :D Önceden genelde söylüyeyim yazıyordum hahashf edebiyatı da ti ye alıyoruz efenim :D
Bizim köydeki kır düğünü havasını aldım gibi oldu ahaha teşekkürler 😌
Amaaan ha e ha ü jdjdj
EHeheheh :D
Of geç kaldım ya 2 gün olmuş soralı😅 söyle bakalım
Geç olsun güç olmasın efenim. Size loco loco diyorum :D
www.youtube.com/watch
Kulaklarımın kanamasına henüz hazır değilim beyefendi 😬
www.youtube.com/watch
Ruslana iyidir can. D
Benim profil fotom yok katilamiyom mu kgkgffk 😄
O zaman hislerime güveneceksiniz efenim :D
Lana demiycem :D Bu gisi
www.youtube.com/watch
Hosssss güzelmis
Soooldii sooldiii :D
Tercümeside senden artik bekliyom kgkg
O kadar iyi değil italyancam ama :D Hayal kırıklığı olan bir aşktan bahsediyor işte. Soldi ''para'' demek :D Sanırım aşkı değil parayı seçtin gibi bir şey. Bir de anlamadığım ramazan, nargile, jackie chan televizyon dizi film falan bişiler diyor artık ne demek istiyorsa huafauı
Kdkfdkg müko baglantilar tam ben
şey şarkı dinlemek istiyorum..
Sana eskilerden bir tane
www.youtube.com/watch
Olur söyleyebilirsin🙂
www.youtube.com/watch
Bu olsun mu
Olsun olsun. beğendim, güzel şarkıymış. Teşekkür ederim😄
Rica ederim efenim.
İlginc soru.. beklıyorum efem
Buyurunuz efenim :)
www.youtube.com/watch
Dinleyelim bakalım tesekkurler
Rica ederimm. Şarkı güzel değilse bile izlemesi güzel ehuehue
Olur
Türkiye Türklerine bizden şarkılar önermiyorum, dolayısıyla sana da Azerbaycan dan sanatçı önermiyorum :D Dur bi bakimm düşiniyim... Tamam buldum :D
www.youtube.com/watch
Yeni pp yapınca mı gelsem soruya 🤔
Ahahah yok efenim görsel hafızamız iyi :D Muzik zevkinden emin olmamakla birlikte rockta dinlediğini hatırlıyorum sankim. Buna istinaden,
www.youtube.com/watch
Bu olsun :D
Eheheh beğenmene sevindimm (çiçek)
Yaz bakalım bekliyorum
Karanlık sezinliyorum hocam.
www.youtube.com/watch
Bu olsun şov güzel.
Benim şu an profil fotom yok 🙄
Zihnimde varsınız efenim :) Görsel hafızam iyidir. Sİze Rusyanın Tarkanı Dima Bilan dan bir şarkı :D muzik zevkini hiç bilmiyorum sorry.
www.youtube.com/watch
Teşekkür ederim 🙏
Rica ederimm
Söyleyebilir misin?
Tabii ki de söylerim. Bu olsundu
www.youtube.com/watch
Teşekkür efenim:))
Beğendim bak bu soruyu :D söyle
Ehehehe eyvallah :)
www.youtube.com/watch
Hee söyle bakalım hangisiyim.
www.youtube.com/watch
Bu gisi efenim.
Hangi ülkenin sanatçısıymış bu, iyi bari 😅
İsveç efenim :D Bu tars seviyorsan Loreen şarkıları da senlik :D İsveç bööle teknovari muziklerle 4-5 birincilik aldı ehehe
Hıö güzel gibi. Ama sözlerini bilmiyorum , söz önemli benim için
Ya bu tarz muziklerde sözlere bakmamak lazım. Bence sözleri saçma sadece su nakaratı güzel, ''bizler zamanımızın kahramanıyız, ama şeytanın düşünceleriyle baş ediyoruz'' Kalanı fasa fiso ehuehue
söyleyebilirsin
Profile bakarak seçim yapmak çok zor. D Ama ponçik bir duygusallık hissettim :D o yüzden bu
www.youtube.com/watch
Rica ederimm
Yaparsınız sevinirim
Rusya nın dünyaca ünlü grubunun eurovision için hazırladığı ama pandemiden dolayı iptal edilince katılmadıkları şarkısı :)
www.youtube.com/watch
Olur
Size de bundan efenim.
www.youtube.com/watch
Buyrun
www.youtube.com/watch
Siz de buyurun efenim.
Olur
www.youtube.com/watch
Buyurunuz efenim
Teşekkür ederim
Rİca ederim efenim.
Söyle can
Böyleli cann
www.youtube.com/watch
May the storm and chill exist
And in a cabin a stove so warm
There's honor and manlyhood
To do what must be done
The world is cold regardless
Of the fact that warmth has it's place
Fields call out to heroes
Not cowards at all
……………………………………………….
Güzel şarkı, erkek savaşçılara hıtap eder…. baya manlish hissettim kendimi 😅😂
Güzeldir efenimmm. Manlish hissetme muziğe bakıyorum çünküm :D
Yok yok, kadın olmama rağmen içimde Valhalla savaşçısı ruhu var 😅😂 kadın savaşçı ruhu ama hahshfjfj
https://youtu.be/jxptIpCYAJA?si=SEOoowp702VA5wVc
Hshsbxhx begendigine sevndim cann
Elbette
www.youtube.com/watch
Size de bundan efenim.
Rica ederim efenim.
Hadi bakalım :)
Sizin için açılış özel şarkısını uygun gördüm efenim.
www.youtube.com/watch
Mükemmel!
Evettt
Size bundan efenim :)
www.youtube.com/watch
Söyle
Size nostalji yapasım geldi efenim nedense :D
www.youtube.com/watch
Buyur..
3. kez Eurovisiona katılıp 3. zaferi arayıpta bulamayan Loreen den bir parça gelsin efenim.
www.youtube.com/watch
Yolla
Size bundan efenim
www.youtube.com/watch
Ya ben la noia istiyordum😭
Yaa ben zaten onu gönderdimmm :D Hee elim kaymıs :D
www.youtube.com/watch
Lütfen
www.youtube.com/watch
Severiz efenim...
Ehehehe yeni de yahu 2023 mü 24 mü neydi bişey heheh
Olur
www.youtube.com/watch
Bence güzel şovdu :)
Evet güzelmiş teşekkür ederim :)
Rica ederim
Olur
www.youtube.com/watch
Böyle bişey...
Ne kadar berbatmis
Heheheh profiline bakarak sen hangisi olmayı dilerdin?
Olur ya
www.youtube.com/watch
Sevilir efenim
Keman 🎻
Olur tabi
www.youtube.com/watch
Böyleli olsun efendim
Olur olur
www.youtube.com/watch
Bu olsundu :)
isterim
www.youtube.com/watch
Ukraynalı jamalanın Türkçe ve ingilizce söylediği bu şarkı olsun.
Olur
www.youtube.com/watch
Boyleli bir şey sezdim efenim.
Rica ederim
Söyle
www.youtube.com/watch
Bu olsun :)
Evet
Evet ne :D
Beğendim 😺
Ehehehe (çiçek)
Söyle bakalım
www.youtube.com/watch
Kardeş ülkeden gelsin efenim.
Eyvallah
Olur jhfd
Hmm adalet simgesi gördüm orada o zaman ,
www.youtube.com/watch
İlk başta bu ne la dedirtebiliyor ama sonra sarıyor. D
TÜrkçeleri önermiyorum özellikle yaa :D ŞEbnem paker iyiydi.
Söyle 😂
www.youtube.com/watch
Böyle gisi olsun mu :D
Aktif enerjisini sevdim. Sopa yutmuş gibi söyleyip geçmiyor aynı ben 😂
Ehehehehe beğendiğine sevindimm
Tabii
Ama senin ki kolay yaa :D
www.youtube.com/watch
🤟
biliyordum bunun geleceğini whslsnskxnksoajw
EHeheheh aslında direkt bu olmalı ama o kadar kolaya kaçmiyim biraz eskilerden olsun dedim :D Eurovisiona rock muziği metali sokan grup oldukları için yeri ayrı bende :D o yüzden Lordi dedim.
www.youtube.com/watch
Valla maneskini cok sevmiyorum şarkılarını da ayni sekilde ama dediğin gibi hard rock hallelujah devrim gibiydi
Yapıştır gelsin ula
ahuahua profile bakınca gelecek olan şarkı kolay :D
www.youtube.com/watch
Öst ula kız 12 yaşında karıştırıyorsun bence ahuahu
He söyle
www.youtube.com/watch
Hatari güzel gider profil fotosuna efenim.
Söyüle
www.youtube.com/watch
Bu olsundu efenim :)
Rica ederim efenim.
Çabuk söyle
Senin ki profile bakarak değil muzik zevkine bakarak bir sallamasyon olacak sosyetik hanım :)
www.youtube.com/watch
Hadise düm tek tek istiyomm
Hahasbfhja TÜrk olmasın dedim yaaa, Bak çoğu kimse bilmez ama şunu göndriyim idare et, severim de bunu. D
www.youtube.com/watch
Ben bilirim djd
Olir
www.youtube.com/watch
Tavşancıktan dolayı boyle hoplamalı zıplamalı bişey olsun istedim ehehe
Ahshgsdh bu ne
Kalk kız oturmaya mı geldik hahaha :D Bizde ki huysuz virjin gibi bir adam bu ya şov yani :D
Ahshdhd enerji dolu
Lütfen...
Dost sana eurovision da başarısız olmuş ama benim en sevdiğim şarkılardan birini yakıştırıyorum. Cidden gelmiş geçmiş en iyi 20 eurovision şarkısından biri bence. Değeri bilinmemiş bir şarkı.
www.youtube.com/watch
Heehhe adam ünlendi zaten bu performansından dolayı epik sax guy diye :D
Olurr
Ben sen diye kime şarkı paylaştım acaba ahaahah
www.youtube.com/watch
Kime attın acaba? bu aralar çok fazla yaşıyorum bu durumu 😅
Güzel şarkıymışş, teşekkürler 🦋
AHahha bulamadım :D Beğendiğine sevindim (çiçek) Bİ dahakine özellikle dikkat edeceğim sana sevgi :D
Göreceğiz bakalım psycho😅
Olur söyle
söyleee
www.youtube.com/watch
Buyurunuz efenim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?