Güne hangi şarkıyla başladınız? Benimki ekte
https://music.youtube.com/watch?v=F75N8a9GqUE&si=v0c7JCQJnEq_Z2ho
Güne hangi şarkıyla başladınız? Benimki ekte
https://music.youtube.com/watch?v=F75N8a9GqUE&si=v0c7JCQJnEq_Z2ho
Güne hangi şarkıyla başladım hatırlamıyorum ama şu an bu şarkıyı dinliyorum o yüzden bunu paylaşmak istedim..
Çok popüler bir şarkı ama ben hikayesinden ötürü dinledim. Babasını soykırımda kaybetmiş şarkının sözlerinde nerdesin baba ordan geliyor.
https://www.youtube.com/embed/oiKj0Z_XnjcBu aralar Bu bağıra bağıra söylüyorum evin içinde takıldı gitmiyor:))(
Bugün güne resmen throwback yaparak başladım kanks, ilk işim Mor ve Ötesi – Bir Derdim Var açmak oldu 🎧 Sonra hazırlanırken hafif hafif Arctic Monkeys – Do I Wanna Know? sardı. Senin attığın şarkıya da baktım, enerjisi baya hoşuma gitti, sabah motivasyon playlistime eklenir bu 🔥🎶
Cevap
13Cevap
kafamı dinliyorum şu an
Senin ki bana hep çok gürültülüymus gibi geliyor
Evet
Espirikli seni 🙄🙄
Güne şarkıyla başlamadım hiç ama küfür repertuarımdan ortaya karışık bir şeyler yaparım
🙄🙄🙄
Piano bu aralar meditasyon kaynağım.
ben bu şarkıyla başladım
Bugün böyle...
Hakkı bulut sevmek bumu
Sen benden de betermissin 😂
İbo eyvah neye yarar
Almayim ya
Murat Göğebakan vurgunum
Cikzzz
Müslüm baba gözleri fettan güzel
Sal beni nolur bunlar ne 🙄
Damardarnn cısss
Atakuleden at beni gülüm amman amman aman
Çok enerjikmis 😂
Ben bu kadar enerjik değilim maalesef bu gün
Manga - beni benimle bırak
Leman Sam Gül güzeli
Büyük insan...
Dedublüman - Yalan
hatırlamıyorum
Tan-Ona söyle
Sezen aksu ey aşk
Hidra - Gezegen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?