Arkadaşlarım hayatını yaşa diye dalga geçti, çok üzüldüm?

Arkadaşlarla konuşuyorduk kızlar cluba falan gittik falan dedi bende gitmedim diyince hayatı yaşa biraz diye güldü arkadaşım. Kendimi kötü hissettim. Zaten konser, sinema gibi yerlere gitmiyorum bu aralar da club ilgimi çekmeye başladı kızların hepsi gitmiş bi ben geri kalıyor gibi hissediyorum. Hepsinde son model telefon var, sevgilileri var, konsere sinema vs yerlere gidiyorlar ben gitmiyorum. Gidicek kimsem de yok sevgilim bile yok
Arkadaşlarım hayatını yaşa diye dalga geçti, çok üzüldüm?
Cevapla