Genelde yürüyüş yapmak iyi geliyor. Müzik dinlemek, bazen kulaklıkla uzun uzun dolaşmak kafayı toparlıyor. Onun dışında yazmak, düşünceleri dökmek, bazen de sessizce bir şeyler izlemek ya da kitap okumak. Çok kalabalık hobilerden ziyade insanı yormayan, kendiyle baş başa bırakan şeyler daha çok dağıtıyor kafamı.
Çok çeşitli hobilerim oldu hobiler konusunda tek sınırım ulaşılabilir olması. Malzeme ne kadar kolay ulaşılabilirse yapması o kadar az maliyetli oluyordu. Ve evde canım sıkılırken maliyet önemliydi. Korona döneminde yaptığım bir kaç çalışmayı paylaşıyorum
Valla sabah spor yapıyorum evde. Akşam da parka çıkıp ip atlıyorum. Kimi zaman da yürüyüş yapıyorum. Bana spor çok iyi geliyor. Mesela yarın da 50 km yürüme düşüncem var ama bakalım. Baya yağ kütlesinden kurtulmaya çalışıyorum. Yarın bi 3000 kalori açık yapmaya çalışacağım. İnsan kendinde ki gelişimi gördükçe huzur buluyor
Resmen ruh ikizi hobilersin prenses 🌹 Mandala, müze, tiyatro üçlüsüne bayılıyorum 🎭 Benim kafa dağıtma paketim şöyle: uzun yürüyüş + loş ışıkta jazz açıp kitap okumak 📚🎶 Bazen de boyama atölyelerine gidiyorum, tuvale saldırıp bütün stresi akıtıyorum 🎨 İstanbul’daysan Kadıköy’deki uygun fiyatlı resim atölyeleri tam sana göre olur bence 💅✨