5 ayPeki yazin bakalim kisinin kendi duydugu ile disardakilerin duydugu farkli video kayitlarda dinledigim sesim bana cok farkli geliyor ve sesimi hic begenmiyorun
22 Yorumla- 5 ay
Güzel
- 5 ay
Güzel
En İyi Cevaplar
- Müzik & Etkinlik konusunda 23,2b cevap paylaştı.
u 5 ayOlur edin bakalım
220 Yorumla- 5 ay
Çok güzel
- 5 ay
Çok güzel
- 5 ay
@princess_Angela aşırı kötü
- 5 ay
@_-Dream-_ yanlış yorumun altına mı yazdın 😅😂
- 5 ay
@DarkAngelNyxx öyle olmuş 😅
- 5 ay
sdfsd 🤍🌸
- 5 ay
@_-Dream-_ olur böyle şeyler 😂😂
- 5 ay
@DarkAngelNyxx bazen oluyor böyle. Barış sende kusura bakma kardeşim
- 5 ay
@_-Dream-_ Yok abi ne kusuru
- 5 ay
@_-Dream-_ ehh barışa değil, kendin için yazdığını ve farketmediğini anladım skfkgk
- 5 ay
@_-Dream-_ ben de diyorum niye böyle bir şey dedi😅
- 5 ay
@princess_Angela işte yanlışlık oldu hiç fark etmedim bu iki oldu böyle oluyor 😅
- 5 ay
Kendini gömerken başkasını gömmüş gibi oluyorsun sonra bir de kaba/ polemik/sataşma amaçlıdan kaldırılır jdjddkkd
- 5 ay
@princess_Angela barış ta yanlış olduğunu anlamıştır çünkü daha önce sesini duymadım hem niyetle olmadığımı da bilir
- 5 ay
Ben mi kaldırsam acaba mod olarak djdjsjs
- 5 ay
Ayy yok ben sizeee kıyamam kiiiiii
- 5 ay
@_-Dream-_ benimde başıma geldi iki üç kez, kendi görüşüm altında yanıtlamak yerine , başka üyenin görüşün altında yanıtladım 😅😂
- 5 ay
@DarkAngelNyxx ara sıra böyle oluyor. Çünkü ilk yorum bizim yorum olunca ondan karışıklık oluyor
- Müzik & Etkinlik konusunda 307 cevap paylaştı.
5 ayEt bakalım, @princess_Angela tahmin etmesin kendisiyle konuşmuyorum.
55 Yorumla- 5 ay
Harika perfect bebeğimsuu 🤍🌸
- 5 ay
Teşekkürler beybi, senin de mükemmel sesin var 🖤💋
- 5 ay
Rica ederim yavrum ama ben daha Türkçe konuşmayı bilmiyorum harf yutuyorum xjfjdk
- 5 ay
Some Kurdish problems hayatım, arada bende de oluyor 😃🌸
- 5 ay
Sjjsjs
Yapay Zeka Cevapladı
Sesinin güzel olup olmadığını müzik yaparak veya arkadaşlarınla karaoke yaparak keşfedebilirsin! 🎤 Ayrıca barıştığınıza çok sevindim, dostluğu korumak önemli. 💖 Kimseyi dinlemeden, kendi hislerinize göre adımlar atmak en güzeli. Harika sonbahar günlerinin tadını çıkararak bol bol müzikle vakit geçirmenizi öneririm! 🍂😊
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
28Cevap
- Müzik & Etkinlik konusunda 1b cevap paylaştı.
5 ayAllah muhabbetinizi daim etsin gadası
25 Yorumla- 5 ay
Amin gadası
- 5 ay
Amin nördün Abi
- 5 ay
@princess_Angela nörum sen nordun 🙃
- 5 ay
Abi nördün diye sormuyorum senin adın Nördün sandım o yüzden nördün Abi dedim jdjdj pardon
- 5 ay
Olur … sesim güzel mi bilemem ama sesi en güzel olan üye kesinlikle alkolik 😂 @melankolikmelaike
25 Yorumla- 5 ay
Orta
- 5 ay
Seninkinin Kötü olduğunu düşünüyorum Hoca Flankes Hazretleri, melankolik beybimin sesine diycek yok zaten mükemmel 🖤🥂
- 5 ay
@princess_Angela o bile sesime hayranken senin böyle düşünmen 😒😂
- 5 ay
Ne biliyim duymadım yani böyle düşünmem normal değil mi 😅
- 5 ay
@princess_Angela Allahtan hasta anına denk geldim de beni yalanlayamıyor 😒… normal normal 😒
- Müzik & Etkinlik konusunda 498 cevap paylaştı.
5 ayTamam dedikodu yapmayız. Tamam benim sesim nasıl sizce. Küs olduklarını bilmeyenler de öğrendi artık. 🤣
23 Yorumla- 5 ay
Hahahaha sagol
Çok güzel - 5 ay
Sağol abi, güzel diye düşünüyorum
- 5 ay
Konuşma olarak beğenenler çıkıyor ama sakın şarkılarıma denk gelmeyin.
Müzik & Etkinlik konusunda 1,3b cevap paylaştı. Edin bakalım 😂
36 Yorumla- 5 ay
Harika
- 5 ay
Rica ederim çeyrek DJ 🪬
- 5 ay
Her zaman söylüyorum yine söylerim bu naylon Faturacı Brawonun efsane bir sesi var 😌💅
m 5 ay@princess_Angela teşekkür ederim seninde aynı şekilde 😌
- 5 ay
Teşekkür ederim 😌💅✨
Hadi tahmin edin 😊
26 Yorumla- 5 ay
Güzel
- 5 ay
Kötü amca
- 5 ay
@princess_Angela urfalıların sesi güzel olur yeğenim 😊
- 5 ay
Umarım güzeldir @Günesinkadini 😅
- 5 ay
Urfalıyam ezelden urfalıyam ezelden gönlüm geçmez güzelden gönlüm geçmez güzelden off ckkfkd
5 ayEdin bakalım 😃
24 Yorumla- 5 ay
Çok güzel çiçeemm 🤍🌸
- 5 ay
Güzel olduğunu düşünüyorum
- 5 ay
Teşekkür ederim güzellikler 🤗🤍🌸
- 5 ay
Rica ederim Angelciğim 🖤✨
5 ayTabiki de Buyrun lütfen 🤲
23 Yorumla- 5 ay
Güzel
- 5 ay
Dua ettiğin için güzel
- 5 ay
@princess_Angela dua etmek değil de aslında tevekkül yani. Hem sesim zaten güzel etmesem kötü mü olacaktı 😅🤔
5 ayTamam yahmin edin bakalım
23 Yorumla- 5 ay
Güzel
- 5 ay
Güzel Bayan Levi
- 5 ay
Çok teşekkürler kızlar🥳🥰🍫🍬
- Müzik & Etkinlik konusunda 371 cevap paylaştı.
5 ayOlur çiçeklerim 🌸🌸
25 Yorumla- 5 ay
Güzel aşkomsuu 🤍🌸
- 5 ay
Teşekkür ederim aşkooo 🌸💗
- 5 ay
Rica ederim çiçeemm 🤍🌸
- 5 ay
@Perikızı0007 çoook güzel Perikom🖤🥂
- 5 ay
@princess_Angela Teşekkür ederim canım benim 🖤
Olur ediniz
22 Yorumla- 5 ay
Güzel duymuştum :)
- 5 ay
Kötü
Olur bekliyorum tahmininizi
214 Yorumla- 5 ay
Kötü
- 5 ay
Kötü
- 5 ay
Harika bayıldım
- 5 ay
@comet88 Ne kadar takılı kaldın yaa altı üstü tahmin yapıyoruz oldu bitti yani
- 5 ay
Öyle tabi ki de @Günesinkadini "Harika bayıldım" yazmış ya gerçek mi yoksa değil mi
- 5 ay
Gerçek tabiki
- 5 ay
Yok girme bunalır insan
Müzik & Etkinlik konusunda 392 cevap paylaştı. Sesi olmayan şarkıcı bacakları olmayan bir dansçıyım diyordu bir sanatçı abimiz. Söyleyin bakalım
11 Yorumla- 5 ay
Normal
u 5 ayEdin bklm aşkımsular 🤩
13 Yorumla- 5 ay
Duymuştum çok güzel bebeğimsuu 🤍🌸
- 5 ay
Seninde öyle bebeğim ❤️😘
- 5 ay
Güzel vibe alıyorum 🖤💋
Müzik & Etkinlik konusunda 645 cevap paylaştı. Edin bakalım jsjs
26 Yorumla- 5 ay
Çok güzel aşkım meleğim çöreğim böreğim balım peteğim çok saygı değer sayın Adnan Oktar hoJam kfjfjs
- 5 ay
Tü tü maşAllah nazar değmez inşAllah
- 5 ay
Maşallah hojam bülbül gibi şakıyorsunuz inşallah hep böyle afiyetle kalın maşallah inşallah hadi kaybol 😅
- 5 ay
@princess_Angela inşallah maşallah hdjash
Sesimiz güzel olsa zaten sahneye cikardik dimi
22 Yorumla- 5 ay
Tamam seninki Köt, yani kötü bile olamamış
- 5 ay
@princess_Angela Olamamişlarla kafa yorma zamanini calar sadece diyim bende
Sesim güzel ama konuşmakta zorlanıyorum desem. 😔
22 Yorumla- 5 ay
Üzülme lütfen, çok güzel diyorum ben o zaman.
edebilirsiniz
23 Yorumla- 5 ay
Kötü
- 5 ay
İdare eder
5 ayTabi
22 Yorumla- 5 ay
Kötü
- 5 ay
Güzel
Müzik & Etkinlik konusunda 749 cevap paylaştı. Edin bakalım
22 Yorumla- 5 ay
Kötü
- 5 ay
Çok kötü
5 ayBunu da tahmin edin
22 Yorumla- 5 ay
Kötü
- 5 ay
Kötü
5 ayOlur edin
22 Yorumla- 5 ay
Kötü
- 5 ay
Normal
Müzik & Etkinlik konusunda 847 cevap paylaştı. edebilirsiniz
22 Yorumla- 5 ay
Güzel
- 5 ay
Fena değil
Edin bakalım ✨
24 Yorumla- 5 ay
Çok güzel aşkımsuu 🤍🌸
- 5 ay
Güzel ✨
5 ayEdin
22 Yorumla- 5 ay
Güzel
- 5 ay
Normal
5 ayOlurr
22 Yorumla- 5 ay
Güzel
- 5 ay
Güzel
Müzik & Etkinlik konusunda 315 cevap paylaştı. Edin
22 Yorumla- 5 ay
Çok güzel
- 5 ay
Güzel ve Kötü arası şimdilik Arafta jdjs
5 ayOlur
22 Yorumla- 5 ay
Kötü
- 5 ay
Kötü
5 ayEdin bakalım
24 Yorumla- 5 ay
Kötü
- 5 ay
Evet bingo
- 5 ay
Kösskötü
- 5 ay
@princess_Angela tamam yüzüme vurma 🤣🤣
5 ayOlur
24 Yorumla- 5 ay
Kötü
- 5 ay
Teşekkürler
- 5 ay
Güzel
- 5 ay
@princess_Angela
Teşekkür ederim.
Olur edin bakalım
217 Yorumla- 5 ay
Kötü çok kötü berbat
- 5 ay
Kötü mötü falan filan
- 5 ay
Berbat ötesi
- 5 ay
Birazcık hatrım varsa birazcık beni seviyorsan lütfen bir daha şarkı söyleme
- 5 ay
Benden nefret ediyorsan eger bir daha söyleme fkdkkd
- 5 ay
Eğer beni güzel buluyorsan söyle :d
- 5 ay
Ağzına sağlık güzelmiş
- 5 ay
Demek ki güzelmişim
- 5 ay
Evet 🤍🌸
Olur edin
24 Yorumla- 5 ay
Güzel
- 5 ay
Güzel
- 5 ay
Rica ederiim
Müzik & Etkinlik konusunda 801 cevap paylaştı. Edin bakalım
22 Yorumla- 5 ay
Kötü
- 5 ay
Normal
5 ayEt bakalım.
25 Yorumla- 5 ay
Kötü
- 5 ay
Dershanedeki hocamın, sesin çok etkileyici "Radyo ve Televizyon" bölümü düşünür müsün? Sözlerinden sonra bu cevap komik geldi. :D
- 5 ay
Sakin ol
- 5 ay
Sakinim zaten..
- 5 ay
Kötü
5 ayGüzelmiş
25 Yorumla- 5 ay
Ee sonuç
- 5 ay
Kötü
- 5 ay
Nasıl kötü
- 5 ay
Sen önce o ağzını bi toplamayı öğren, küfür etmiş bir de, sesin de kötü, kösskötü, köpkötü ve felaket kötü şimdi kaybol.
- 5 ay
@princess_Angela sen kimsin
Tahmin edin bakalım
23 Yorumla- 5 ay
Çok güzel
- 5 ay
Çok güzel Ardo
5 ayOlur kii
27 Yorumla- 5 ay
Güzel
- 5 ay
Doğru tahmin 🌸 teşekkür ederimmm güneşsuu 🌸🤍
- 5 ay
Çok güzel
- 5 ay
Rica ederim lavinsuu 🤍🌸
- 5 ay
@princess_Angela teşekkür ederimmm angelaa 💖
- 5 ay
Rica ederim Lavinia 🌸🖤 "Lavinia" şiirini hiç okudun mu, çok seviyorum o şiiri, nickini ordan mı aldın
- 5 ay
Okudum , en sevdiğim şiirdir kendisi ama oradan almadım bir şarkı ilham oldu diyebiliriz 💖
- Müzik & Etkinlik konusunda 693 cevap paylaştı.
5 ayOlur tabi
22 Yorumla- 5 ay
Güzel
- 5 ay
Normal
Hadi bakalım
12 Yorumla- 5 ay
Güzel
- 5 ay
Güzel
5 ayOlur
14 Yorumla- 5 ay
Harika 🤍🌸
- 5 ay
Güzel
- 5 ay
Teşekkürlerr🌸🌷🫶
- 5 ay
Ricalar 🌸✨
Edin bakalım
22 Yorumla- 5 ay
Güzel
- 5 ay
Kötü
5 ayEdin
22 Yorumla- 5 ay
Kötü
- 5 ay
Güzel
5 ayOlur et bakalım
22 Yorumla- 5 ay
Kötü
- 5 ay
Kötü
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 