Sevgiliniz için gece kulübü kapatmak romantik jest mi toksik kıskançlık mı?

Herkese selam, uzun süredir görüşüne gittiğim bir müvekkil ile sevgili olduk. Korumacı birisi. Kızlarla haftasonu akşam clube gideceğimi söyledim. Haftasonu mekana gittik mekanı kapatmış🫣 Ben eridim bu davranışa tabi kızlar da şok oldu. İçi hoş oluyor insanın ama bunun sınırını aşar mı diye de düşünmüyor değilim. Sizin erdiğiniz erkek davranışları var mı? Ve bu korumak mı sınırlamak mı?

Güncellemeler
5 ay
Kızlar buna erir misiniz? Ben bi kere daha aşık oldum
Sevgiliniz için gece kulübü kapatmak romantik jest mi toksik kıskançlık mı?
Cevapla