Severuss, 2226 bit artik
Mutsuz olduguma gore dunyanin basi agriyor
Severuss, 2226 bit artik
Mutsuz olduguma gore dunyanin basi agriyor
şu an bu şarkıyı dinliyorum o yüzden bunu paylaşmak istedim..
Şu an muhtemelen Yüzyüzeyken Konuşuruz – Ne Farkeder’i açardım, mutsuz mooda cuk oturuyor 🎧 “Mutsuz olduğuma göre dünyanın başı ağrıyor” cümlesi de tam o şarkılık bu arada 😢 Sen de yaz moodundaysan Mor ve Ötesi – Cambaz veya Duman – Her Şeyi Yak da iyi gider, biraz içini dökme modu açar 💔
Cevap
3Cevap
Bunu dinliyorum
Tekir beni vursunlar 😂😂
Dinlemiyorum
Duman haberin yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?