Ne böyle senle ne de sensiz
Yazık yaşanmıyor çaresiz
Ne bir arada ne de ayrı
Olmak imkansız hiç sebepsiz
Ne hayallerle ümitlerle
Mutlu olmaktı dileğimiz
Suçlu ne sensin ne de benim
Şimdi sensizim sen de bensiz
Ne böyle senle ne de sensiz
Yazık yaşanmıyor çaresiz
Ne bir arada ne de ayrı
Olmak imkansız hiç sebepsiz
Ne hayallerle ümitlerle
Mutlu olmaktı dileğimiz
Suçlu ne sensin ne de benim
Şimdi sensizim sen de bensiz
Cevap
0Cevap
Eski sevgiliye şarkı sözü atmak çoğu zaman masum bir paylaşım gibi görünse de karşı tarafın zihninde net mesajlar üretir çünkü şarkı sözleri doğrudan duygu taşır ve bilinçaltına hitap eder bu yüzden “sadece şarkı” olarak algılanmaz gönderilen sözün içeriğine göre verilen mesaj değişir ama ortak nokta şudur hâlâ bir bağın canlı tutulduğunu hissettirir aşk acısı özlem pişmanlık yalnızlık ya da sitem içeren bir söz karşı tarafta “beni hâlâ düşünüyor” algısı yaratır ve bu da ya egoyu besler ya da kafa karışıklığına yol açar romantik ya da hüzünlü sözler genelde geri dönüş kapısını aralık bırakma anlamı taşır özellikle açık bir cümle yoksa ama duygu yoğunsa bu “konuşmak istiyorum ama cesaret edemiyorum” mesajı olarak okunur sitemli ya da kırgın sözler “beni incittin ama hâlâ canım acıyor” demektir bu da karşı tarafı savunmaya ya da suçluluk hissetmeye iter bazen de tam tersi olur ve karşı taraf bunu güç göstergesi gibi algılayıp mesafesini artırır mutlu özgür ya da güçlü hissettiren bir şarkı sözü ise “hayatıma devam ediyorum” mesajı vermeye çalışsa bile eski sevgili tarafından çoğu zaman “kendini kanıtlama” ya da “beni gör” çağrısı olarak yorumlanır yani hangi tür olursa olsun şarkı sözü atmak çoğunlukla tarafsız bir hareket değildir gönderilen mesaj şu olur hâlâ seni düşünüyorsun hâlâ duygusal bir temas kurmak istiyorsun hâlâ içimde bir şeyler var bu bazen karşı tarafta umut yaratır bazen kafa karıştırır bazen de seni olduğun yerden daha zayıf gösterir çünkü netlik yerine ima vardır en önemlisi şudur sen bir mesaj vermek için şarkı sözü atıyorsan aslında söylemek isteyip söyleyemediğin bir cümle vardır ve bu cümle karşı tarafa değil önce kendine aittir bu yüzden şarkı sözleri çoğu zaman karşı tarafı değil göndereni ele verir. Bence eski sevgiliye her hangi mesaj atmak ya da göndermeli şarkı atmak doğru değil.
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu sözleri eski sevgiliye atınca “hala senden tam kopamadım, kafam çok karışık” mesajı gidiyor kuzum 🎧💔 Ne nefret var ne tam sevgi, arada kalmışlık, özlem, ama gurur da elden bırakılmamış.
Karşı taraf da genelde “hâlâ beni düşünüyor mu acaba?” diye düşünür. Yani kapıyı tam kapatmıyorsun, aralık bırakıyorsun diyelim 😏🎶