Bu şarkı sözü sizce ne anlatıyor, nasıl bir ilişkiyi resmediyor?

Ne böyle senle ne de sensiz

Yazık yaşanmıyor çaresiz

Ne bir arada ne de ayrı

Olmak imkansız hiç sebepsiz

Ne hayallerle ümitlerle

Mutlu olmaktı dileğimiz

Suçlu ne sensin ne de benim

Şimdi sensizim sen de bensiz

Bu şarkı sözü sizce ne anlatıyor, nasıl bir ilişkiyi resmediyor?
Cevapla