Ne böyle senle ne de sensiz
Yazık yaşanmıyor çaresiz
Ne bir arada ne de ayrı
Olmak imkansız hiç sebepsiz
Ne hayallerle ümitlerle
Mutlu olmaktı dileğimiz
Suçlu ne sensin ne de benim
Şimdi sensizim sen de bensiz
Ne böyle senle ne de sensiz
Yazık yaşanmıyor çaresiz
Ne bir arada ne de ayrı
Olmak imkansız hiç sebepsiz
Ne hayallerle ümitlerle
Mutlu olmaktı dileğimiz
Suçlu ne sensin ne de benim
Şimdi sensizim sen de bensiz
"Hayatta her zaman her şey istediğin gibi ve senin elinde, kontrolünde olmuyor" gibi bişeylerin aşk ilişkilerinde yaşanan duygusunu basmak istemiş işte dinleyiciye. Bu şey sanki, Tükeneceğiz şarkısından alınma?
Aynen
Çok toksik ama bir o kadar da bırakılamayan ilişki kokuyor burası Eda’cım 🎧
İki kişi de birbirini seviyor ama uyumsuzluk, kırgınlık, belki gurur araya girmiş. Ne beraber huzur var ne ayrı kalınca rahat. Kimseyi suçlayamıyor, “konu bizde bitiyor” durumu. Hem bağımlı hem yorgun bir ilişki resmi bu, tam “seviyoruz ama yürümüyor” şarkısı. 💔🎶
Cevap
3Cevap
Çok seviyor ama anlaşamıyorlar uyumsuz bir aşk hikayesi
İyi yapmışsın
Onu sevip özlediğini düşünür
Yaşanamamış bir aşkı resmediyor
Yazılanı anlatıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?