Sırp milliyetçisi Çetniklerin şarkıları neden güzel oluyor?

2015'ten beri Sırp Çetniklerin etnik ve epik şarkılarını dinliyorum. Adamların şarkıları cidden çok güzel. Adamlar Türk ve Boşnak düşmanı falan ama hakkını verelim, adamlar kaset işine girseler fena para kaldırırlar. :D Bir numune olarak bunu atayım:

Sırp milliyetçisi Çetniklerin şarkıları neden güzel oluyor?
Cevapla