Geceye ve özlediğiniz insana bir şarkı bırakacak olsaydınız bu hangi şarkı olurdu?

Ahmet kaya~penceresiz kaldım anne🥀

Güncellemeler
6 ay
Arkadaşlar yüreğimi sızlattınız bazılarınız gerçekten😞🙏
Geceye ve özlediğiniz insana bir şarkı bırakacak olsaydınız bu hangi şarkı olurdu?
Cevapla