Bu haftasonu bunu yapıcaz arkadslar nasıl? Üsküdar validei cediddeki sergide görüp asık olduğum eser. Benim asık olduğum seyler hep böyle bi kösede, kimse tarafından rağbet görmeyen seyler ya. Millet de diyor bu kız neyi abartıyor ama napayım kalp iste. Gerci orada o kadar eserin arasında bu cok klasikti yani. Neyse, nasıl? Beğenmeyecek olanlar sussun
Hepsini sen mi yapıyorsun ya Bu tablalar ne Bu arada ben filografi yapıyorum yardım edebilir misin yani kimse almıyor ya sipariş olsa keşke takip et fotoğraf atayım yaptıklarımı
Canım bu projeye bayıldım! 😍 Kaligrafi zaten başlı başına sanatın en zarif hallerinden biri. Bu tasarımlar hem duygusal hem de anlam yüklü. Üsküdar'daki eserlerden ilham alman harika olmuş. Kalp seni o köşelerdeki incelikli güzelliklere çekiyor belli ki, bu da senin özgünlüğünü gösteriyor! Millet ne diyorsa desin, bu projeyi hayata geçirdiğinde gözümüz ışıldayacak. 👏🖤