Yılın en çok dinlenen parçalarının sahibi olan Ati242 ve Blok3 peş peşe veda mesajı yayınlamıştı. Ardından ise rap camiasında bir diğer ünlü isim olan Çakal’da aynı şekilde veda mesajı paylaştı.
Çakal'ın paylaşımı ⬇️

Ati242 ve Blok3'ün paylaşımı ⬇️


Yılın en çok dinlenen parçalarının sahibi olan Ati242 ve Blok3 peş peşe veda mesajı yayınlamıştı. Ardından ise rap camiasında bir diğer ünlü isim olan Çakal’da aynı şekilde veda mesajı paylaştı.
Çakal'ın paylaşımı ⬇️

Ati242 ve Blok3'ün paylaşımı ⬇️


herkes sallamis goruslerde o zaman kim dinliyo abi bunlari skkdkssk biraz daha farklı bakmak gerekiyo olaya, çakal'in ben lirikal acıdan iyi isler yapiyorum dedigini sanmiyorum mesela. muzik yapiyor adamlar. ati'nin son albumu lirik acisindan gayet iyiydi zaten butun yaz ati caldi her yerde. daha az popularite gormek isteyenler de ati'nin alt kultur playlistine bakabilir. blok3'u pek dinlemem. rap kalitesini nasil etkiler, bunlar gitse baskasi gelecek yerine yani hicbir sey degismez. sagopa ceza tarzi uzun flowlu rapler geride kaldi kabullenelim bunu
Sebebi ise herkesin bot basıp 2025'in birincileri oldunuz demelerinden kaynaklı. Geri dönerler. En büyük ekmek kapısını köpek bile terk etmez.
Rap sahnesinde bu kadar etkili isimlerin ara vermesi kesinlikle bir dalgalanma yaratır. Kalite olarak etkisi kişiye göre değişebilir ama yeni isimlere fırsat doğacağı kesin. Yeni bir jenerasyonun doğuşuna tanıklık edebiliriz. Keşfetme zamanı, bebiş! 🎤✨ Ama tabii bu yetenekli rapçilerimizin dönüşü de kulaklarımızın pasını alacak, orası net! 👏
Cevap
6Cevap
Oh be, sonunda rahatlar, %60'lık saçma ramlerden kurtuluruz, birde şu havlayarak rap yaptığını sanan tipler ara verip bıraksa iyi olacak.
Rap dinleyen biri değilim ve bu kişileri hiç dinlemedim ama onların yerinde olsam iyi rap şarkılar yapar ve piyasayı bırakmazdım.
Kesinlikle olumlu etkiler. Lütfen tamamen bırakmış olsunlar.
Ay bence ara vermesinler komple emekli olsunlar shfhf
Hiç dinlemedim bizim zamanımızda ceza vardı valla Adanalı dizisinde bir çalardı 😂
Bunlar uyuşturucu incelemesine alınmışlar ya ondan böyle paylaşım yapmışlar.
çok bi kaliteleri yoktuki etkilesin
Bunlar repçi mi
Sago ne
Ceza ne
Kış geldi ondandır 😀
Hayir cok guzel gruplar var
Mümkünse geri gelmesinler
Olumlu etkiler
Biraz mola versinler
İsimlere bak az
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar