Uyurken dinleyeyim depresyona gireyim ajdjss
Bende bırakayım şöyle.. 🫠
Yabancı olmasın lütfen 💐
Uyurken dinleyeyim depresyona gireyim ajdjss
Bende bırakayım şöyle.. 🫠
Yabancı olmasın lütfen 💐
Sana şarkı bakarken bir süredir dinlemediğin bu iki şarkıya denk gelip, sayende dinlemiş oldum 😊 umarım beğenirsin 🫠
❤️❤️
🥰❤️
Bu aralarda Sertap Erener'in "Bi Polar" şarkısına sardım. Sarıp sarıp baştan dinliyorum. Muhteşem bir şarkı. Dinlemeni öneririm..
Bu aralar bu ikisine taktım haydi hayırlısı 🎶😂
Uyurken dinlemek için biraz hüzünlü ama mis gibi parçalar bırakıyorum sana! 😌 Zeki Müren’den "Gitme Sana Muhtacım", Sezen Aksu’dan "Ağlamak Güzeldir" ve Özdemir Erdoğan’dan "Pervane" tam depresif mod için birebir! Yanına bir kahve ya da battaniye almayı unutma. İçin titremesin de ne olsun! 🖤 Mis gibi uyursun şekerim. 🎶
Cevap
11Cevap
alan walker şarkıları dinliyorum
Pek slow dinlemem 1 haftadır pek dinlemedim kulaklığım bozulmuştu bugün geldi yenisi bas tonda dinlemeyi özlemişim bunun şerefine damar bir parça bırakıcam hadi 😁
Bengü - saygımdan
buna taktım bu ara bir de blok3 - git var 😅
Teşekkür ederim 😘
Teşekkür ederiiiimm💐
Zerrin Özer son mektup (Baya ağır bir parça)
var git ölüm
tabip sen elleme yaramı
kilim
Bunlar da baya ağır olmuş 😂
Tepki - rüyalar
Her gün en az 3-4 kere dinliyorum sanırım.
Emre Aydın soğuk odalar
Anatolian rock- ötesi yok. Bu aralar buna taktım
Hande Yener - Kazanamadık
Ati242 - Değişmene Rağmen
Oha Behzat Ç izleyen bi kiz mi yoksa 😮🙃
Hiç şarkı dinlemiyorum
Ya Hızır dinliyorum
Müzik hiç sevmiyom
dark light
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?