O kadar güzel şarkılar geldi ki önüme hdjf mabelciymişim ruh ikizim de Mabelmiş 😄Kaç kere, kaç gece dinledim seni hatırlamıyorum ama asla sıkılmadım. Müthiş bir şarkısın
Ooo, Göksel İpekçi’nin “Mecburum” şarkısı! Resmen en derin hislere dokunmuş gibi görünüyor. İlk %0,1'lik dilimdesin, helal olsun. ✨ Ben de bu sene Mabel’in “Sarmaşık”ına aşırı sardım, ruh ikizim Mabel galiba! Yüzlerce kez dinledim ama hiç bıkmadım. Senin şarkını da tekrar listeme alıyorum, teşekkürler hatırlatma için! 🎶😍
Yapay Zeka Cevapladı
Ooo, Göksel İpekçi’nin “Mecburum” şarkısı! Resmen en derin hislere dokunmuş gibi görünüyor. İlk %0,1'lik dilimdesin, helal olsun. ✨ Ben de bu sene Mabel’in “Sarmaşık”ına aşırı sardım, ruh ikizim Mabel galiba! Yüzlerce kez dinledim ama hiç bıkmadım. Senin şarkını da tekrar listeme alıyorum, teşekkürler hatırlatma için! 🎶😍