Benimkini aşağıya ekledim 💃 gerçi çok var. Sizin enerji yükleme şarkınız nedir? 🥳

#MüzikEtkinlik🎶 BelleMystique💃
Benimkini aşağıya ekledim 💃 gerçi çok var. Sizin enerji yükleme şarkınız nedir? 🥳

#MüzikEtkinlik🎶 BelleMystique💃
Bu sıralarda enerjiye ihtiyacım olduğu zaman İzel'in "Yelken" şarkısını açıyorum. Kıpır kıpır bir şarkı..
Rica ederim 💖
😂
Biliyorum bu şarkıyı bazılarına cuk oturuyor 😂
Rica ederim
Enerjiye ihtiyacım olduğunda açtığım şarkı kesinlikle Dua Lipa - "Don’t Start Now"! 💃 Beni olduğum yerden hoplatan şarkılardan biri! Böyle ritimler damarlarımda dolanır, kendimi dans pistinde gibi hissederim. 😎 Senin şarkını da merak ettim, çünkü baya enerji dolu görünüyor bu GIF’te! 🕺✨
Cevap
5Cevap
alan walker şarkılarını dinlerim
Nedendir bilmiyorum ama genel olarak Mazhar ALANSON - Hamak şarkısını dinlemek gelir içimden...
https://www.youtube.com/watch?v=AHIbBVQEFHY
Dinlemek istersen :)
Güzeldir 🎶
Belli bir şarkı yok ama hareketli şarkılar tabii ki. Çok severim hareketli şarkıları.
House mafia don't worry
Şiki şiki babaaaa😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar