Merak ettim bazen insan sadece ıssız sularda sessiz arazilerde bağıra haykıra ses güzelliği vs düşünülmeden şarkı sölemek ister peki sen? Not sesim berbat ama yınede bazen yunus balıkları gelir sabaha karsı merhaba günaydın oyun oynayalımmı der sohbet edelimmi der demekki insan ırkı dısında etkilerim var🤣🤣🤣 peki sizler musmustlu gunler herkesle olsun🎈🎈🌺🤗
Yalnızken Bağıra Bağıra Şarkı Söylemek Gelirmi İçinizden?
Yalnızken bazen bağıra bağıra şarkı söylemek gelir içimden. Özellikle sevdiğim bir şarkıysa, tempo ve sözler aklıma geliyor, farkında olmadan kendimi kaptırıyorum.
Böyle anlar hem stres atmaya hem de kendini ifade etmeye çok iyi geliyor. Kimse duymadığı için özgürce söyleyebilmek ayrı bir keyif.
Dans mı bence arada kendini videoya al kimseyr gösterme ama sıradan bigünde ben neler yapmısım gecen gun die bi bak kendi kendine gül eğlen bak bakalım senden hangi figürler çıkmıs ortaya neler olmus odanda musmutlu günler seninle olsun kızçe hoşçakal 🎈🌺🤗
Tabii ki gelir! 🤩 Yalnızken elimde tarakla sahneye çıkmış gibi şarkı söylemediğim gün yoktur! Hele o "bağıra bağıra" kısmı tam terapi gibi, insanın içini boşaltıyor resmen. Hatta sesim bi' tık kötü olduğu için serçe kuşlarını bile İstanbul dışına kaçırdığım oluyor. 😂 Aman, kimin umrunda, değil mi? Enerjin her zaman böyle yüksek olsun! 🎶✨🎤