beni burdan alsın cehennemin dibine kadar sürüklesin dinleyip yorumlucamm
bazen de üzgün😔

beni burdan alsın cehennemin dibine kadar sürüklesin dinleyip yorumlucamm
bazen de üzgün😔

Balmorhea - Remembrance

teşekkür ederimmm🙏🏻 özür dilerim yatarak dinledim dömddmdö evet ağzıma sı*ıldı 10/10 yani daha da bunun üstüne çıkacak bişi gelemez. bazen bunu dinleyip rollenmek için yürüyüşe bile çıkıyorum ve aklıma hep delibal filmi geliyo
yok hiç bahsetmedim
hayır sen zaren depresifsin boş ver onu
yoo mcmxmd mendilini uzatırız ağla canın nasıl istiyosa
evet sanırım profilden olabilir beni de öyle sanıyolar biraz ama seni bilemedim yorumların da öyle gibi
LDJDJDNDDMDJ utandım neyse ki kimse görmüyo
seninki de çok güzel ajandama yazdım hatta
olsun bu da senin tasarımındı
spotiden takipledim
benim utanmazlık mdmdm valla gt için değildi
listelerimin çoğu gizli ama umarım işe yarar dmxmxxm
Yabancı bu
Türkçe de bu
AAAAA matı geçen gün keşfettim bunu dinlememiştim tam benim tarzım. böyle mat, kres gibi gruplar var mı daha fazla önereceğin çünkü bunları arıyorum heppp😭😭
turn the page de muazzammış bunu direkt spotify listeme ekledim teşekkür ederimmm 10/10 verim oldu
Kurban ve Yavuz Çetin benim favorilerim.
Bunların dışında Mat, Malt, Direct, Cilekes, Mor ve Ötesi gibi isimleri severim.
Kurbanın özellikle Ifrit parçası Yavuz Çetin 'ın Yaşamak Istemem çok güzeldir. Keza kendisi Boğaziçi köprüsünden atlayarak ne yazık ki yaşamına son vermiş kıymetli bir sanatçıydı.
Aslında Türkçe rock alanında çok fazla isim var özellikle 2005 yılı pik noktası oldu bu alanda.
Metallica için zaten söylenecek söz yok.
Bu arada rica ederim. Keyifli dinlemeler.
yavuz çetini çok ama çok seviyorummm hatta geçen gün liste yaptım kurban şarkıylarıyla birleştiripp allah rahmet eylesin. direct grubunu ilk kez duydum onu dinleyip yorumlamam lazım heyecanlandımm. teşekkür ederim tekrarr🌸💖
kurbandan favorim de uyut beni idi şimdi ifriti dinlicem. bi de hardal var dinlemediysen çok benziyolar bence aynı hava
ben de rica ederimm 💖
Bana da geçen biri önerdi çok hoşuma gitti
teşekkür ederimmm. ilk kez dinledim çok tarzım değil ama hoşuma gitti benim de. göz doldurma oranı 5/10. toplam puanım 7/10🙏🏻
Rica ederim buda bonus olsun
https://youtu.be/m7pHoivSEvY?si=bG__jL23P8GsdPGr
dinliyorum dinliyorum bitmiyo 10 dakikalıkmış kdmdmxmd leyla ile mecnunun KS şubesi olarak atmasan eksik kalcaktı 8/10. eksik bir şey var da ben ekliyim beni daha çok sarsıyo bu
ben öyle atadım mxmdm ben bi sevemedim şu diziyi ya cidden sarmıyo bitiremiyorum ilk bölümü bile
şu an görevden alındın kimlere emanet ediyoruz tahtı ya
xmxmmdmdk tüm üzüntüm nötrlendi buna gülmekten
rica ederim sana özel torpil yaptım
biriktirip tek seferde harcamak istiyorum
saolun size de iyi geceler
Ah kuzum, üzülme ya, sarılmalık bir mod lazım şu an! 😔 Şimdi sana şöyle ruhunu delik deşik edecek, karanlıklardan bir tık umut bulduracak şarkılar önereyim. 🙃
- Wildflower - 5SOS: Görseldeki gibi yerlere uzanmalık ama bir o kadar da bağımlılık yaratır! 🖤
- Jeff Buckley - Hallelujah: Ağlatır, ama garip bir huzur da verir.
- Lana Del Rey - Young and Beautiful: Üzgünlükte kraliçenin hiti, ilaç gibi!
- Cem Adrian - Sen Gel Diyorsun: Aman dikkat, kalpler acır.
Dinle, deşarj ol ama ağır da al, emi? 🖤
Cevap
9Cevap
Buyrun efenim
teşekkür ederimm. bu hep üzer 9/10 veriyorum. bunun türk şubesi olcak bi dörtlük yazmıştım
"tek başıma
acilden dönüyorum
şimşek çakıyo
dünyanın en yalnız insanıyım "
-patlayanşeker
Bu ara buna sardım
güzel şarkıymış teşekkür ederimm🙏🏻
Rica ederim 🙏
eger yabancı dinliyosan taylor how did it end...
https://youtu.be/loNIzu9a7TA?si=lfMSg_JNS5cIkKoodinliyorumm taylor bacıyla yıldızımız pek uyuşmasa da birkaç şarkısı var dinlediğim listeme bunu da ekledim teşekkür ederimmmm💖✨
ne demekkk
abi bu şarkı tam benlik ben nasıl ilk kez dinledim ya teşekkür ederim spotify listeme ekledim 9.8/10
Al beybim 🫠
bu bana her şey bitmiş, geçmiş, bi sigara yakmış her şeyi kabulleniyomuş hissini çok iyi hissettiriyo ya belki de ne bileyim ben işte... teşekkür ederiiimmm 10/10 💖 🙏🏻✨
Rica ederim bana da öyle hissettiriyor ağağağaa
bana en çok ne koyuyo biliyo musun komikliğimi kaybetmek. gerisi umrumda diil bunu kaybedince patlayanşeker ölüyo demektir. sana en çok ne koyuyo anlatmak ister misin cmxmxm
Heyecanımı hevesimi kaybetmek ne güsel hayallerim vardı ayaklı hayal makinesiydim bi de hevesli hevesli işe koyulurdum şimdi en baştan vazgeçiyorum hiç girişmiyorum... komikliğimi kaybedeli oldu bi üç dört ay falan ama şaşırdım sitede bana komik diyenler oldu sjdskkd
komiksin ben gülüyorum yorumlarına ve tarzın da çok eğlenceli ki zatennnn. ne kaçırdı senin hevesini ya da kendi kendine olan bişi mi. sen zaten bence baya bi şeye başlatıp ilerletecek birisin o ateşi fişekleyen şey neyse bulup geri getirelim
Var bir sürü sebebi aslında da çaresi yok şimdilik 🫠 ama bak erken kalkmayı başarırsam daha iyi olur güneşi selamlamam lazım. Ben sabah insanıyım uyku düzenim takla attı geceye döndüm. Sen niyem böyle oldum şekerim eğlenceli şekerim renkli renkli saçıl etrafa noli noli 🎨💖 şimdi sinirlendim şu dersi bitircem ne abarttım da gözümde büyüttüm, sevmediğim bişi olunca sürüne sürüne erteliyom ya halbuki millet yapıyo aradan çıkarıyo
güneşi selamlayan infular çok mutlu belki de cidden öyle olmak gerekiyodur cmfmmf kelin başı olsa kendi ilacına sürermiş keşke öneri verebilseydim... benimki akademiksel nefret mezun oldum başım beladan kurtulmadı 4 aydır yaşamadığım çok az psikolojik rahatsızlık kaldı cmdmdm hangi ders bitir ama erken uyumaya çalış bari unutma güneşi selamlıcaktın 🙌🤔
Ben de edebiyat yüksek lisanstayım kaçasım var pişman oldum şu an hiç yl modunda değilim ya 😭
biz niye kurtulamıyoruz hiçbi şeyden. iş bulma oranımız çok az akademi diyoruz bak yl yapıyomuşsun daha ne kadar okucaz ki. yani o kadar yıl çektik yl modunda olmaman en normal şey senden de bağımsız. ben de öyle bi şeye zorluyorum yok olmuyo sinir krizleri basıuo beni
Hoca taktı bana ya ben çok bunaldım kendimi müziğe adamak istiyom niyye böyle aristokrat gibi yaşıyorum onu da anlamıyorum da ayranım da var çok şükür ajsksk atım da olsun amaa
her şey çok kolay ya zaten yetmiyo bi de üstüne hoca mı taktı... hayır şu kıza niye takmış olabilirsin. beni de al ben zurna öğreneyim sen her şeyi çalarsın zaten sokak çalgıcısı bile oluruz azcık relax takılalım
Ben inek öğrenciydim meraklıydım ilgiliydim de hoca da beni yetiştirdi ama yıprandım ya akademi ne iğrençmiş anacım. Valla gidek sokakta çalalım dans da ederiz ohh para kazanalım. Benim hayalim seyyah müzisyen olmaktı aslında ülke ülke gezip müzik yapmak missso
sen şu an gözümde o kadar havalısın ki baya yani kdkdkd harika bi hayal ama ne eksik kdkddk sen neler çalıyodun
Değil ya amatörüm sksk kendi başıma öğrendim benim hayalim hep piyanoydu ama param yoktu ühühüü evde ud vardı babamın ben de öğrendim onu youtube dan neyse sonra astımı olanlara ney üflemek iyi geliyor diye okumuştum bi yerde ucuz diye de aldım onu da öğrendim ama amatörüm bak hiiç güzel diil helvacı flüte gibi sesi aksks neyse sonraa sonundaa piyanoyu aldım şimdi youtube dan öğrenmeye çalışıyom. Çocukken gitar istiyormuşum hiç ilgilenmemişler ya. Eğer ilgilenselerdi şu an çalardım hepsini çok seviyorum 🥲
hiç amatörüm deme iyisindir kendini beğenmiyosundur piyanoyu da çalarsın eminim çokzel yaaa hepsine uğraşman falan mutluluğunu hissettim södödö keşke aileler biraz ilgili olsa cidden ben de gitar istiyodum bi ara alıp öğrencem senden ilham aldım sen de uğraşırsın daha olsun geç diil
Al lüüüdfen ben de piyano öğrenimm kayıt yapıp editleriz aksksks
muazzam olur parlayan yıldızlar takımı olarak çıkış yapalım ✨🥳
🕶️ sefdim
bu adamlar yapıyo bu işi ya ruhum daralıyo sesini duyunca istek/performans 8.2/10 teşekkür ederimmm💖✨
Rica ederimmm 💖✨
buyur o zaman
remembrance kalk büyüğün geldi. ikinci tura geçtim şimdi😭 ben puanlayamam tövbe haşa o beni puanlasın. şerefine bi rakı masası kurulur öyle bi mevzu. teşekkür ederimmm💖🌸🙏🏻
David bowie- wild is the wind
Dark tranquillity- lethe
chezile- beanie
David byrne- a soft seduction
Lana del rey- the other woman
olöf arnalds- surrender
david bowie ilk kez dinledim muazzam bi sesmiş ya. letheyle 4 yıl önce tanışsak hayatımın şarkısı olurdu. surrender ve a soft seduction'ı aldım spotify listeme ekledim. çok iyi müzik zevkin varmış teşekkür ederimm💖😭🙏🏻
ben daha mutlu oldummm soru sormaktan çok yorumlarda sohbet etmeyi seviyorum ✨💖
ben her gece pilli bebek-haram geceler, 110-gömün beni, gökhan kırdar-yerine sevemem, vega-iz bırakanlar unutulmaz dinler uyurum en çok bunlar üzüyo smsldl bu ara da malt ve hardal grubuna taktım öneririm albümlerini tek tek dinleyip favori belirlemek keyifli geliyo
sayılar karışmış 163-gömün beni dmdkdk 110- gitme bunu da eklemiş oldum
Bu şarkı olsun o halde.
teşekkür ederimmm💖🌸 bu şarkı beni zaten üzüyo daha da üzdü aklıma gelen kişi yüzünden... 9.5/10 veriyorum
Rica ederim ne demek 🌸🤍
🌸💖😭🙏🏻
Feridun Düzağaç aglamiyorum
eveetttt. hastaneye kaldırıldım acilden yazıyorum gebercem 9/10 teşekkür ederimm💖🙏🏻
şarkının fenalığı yüzünden 😭
çok özür dilerim ckxkdkd
Esin iris özledim
teşekkür ederim. ilk kez dinledim pek benlik değilmiş, göz doldurdu yine de 4/10 veriyorum 🙏🏻
Üzücü şarkı işte da
benim hayvanatlık kdkdkdkdk teşekkür ederimmm💖🌸
Bide puan veriyoo şarkıyı ben mi yazdım len hahasjah
yorumlucam dedim ama dndmdm
Hıı görmedim no problem 💕
Vitas 7th element
Mavi Sakal iki yol
onu biri daha dedi çok iyiymiş
Berk Baysal - Bilmezsin
neden bilmiyim🤣
diğer şarkısı kadar olmasa da bu da güzelmiş 7/10 veriyorum teşekkür ederim 🙏🏻
Rica ederim.
Benim 1.5 yıldır favorim :)
senin profil bi şarkıcı olsa o olurdu cidden aynı vibe
Çok severim Berk Baysal şarkılarını.
O yüzden anımsatıyor sanırım :)
olabilir bi de çok şiirsel biri gibi o da
Niye noldu neen var?
dümenden üzülüyorum işte çaktırma senin neyin var asıl kaç gündür yoksun?
Poker öğrettim arkadaşa deli gibi poker oynuyoz (parasız
paralı oynayıp turnayı gözünden vurman yok muydu (yoktu
Sonra niye açlıktan ağzım kokuyo
(kokmuyo sjdjjddj)
bi oyunda muazzam iyi olmak vardı şöyle yeraltı batakhanelerine iniceksin yapcaksın şovunu
Oynuyom 2 senedir, kendimizi geliştiriyoz bakam
parayı bulursan burada olduğumuzu unutma smdmdmd
Sana da öğretim mi
bağımlısı olmayacaksam olur xmmxmx
Parayla oynama ihtimalin varsa riskli, yoksa olar
öyle bi ihtimal yok mcmxmd
O zaman tımam
Şebnem Ferah - Sil Baştan
şebnemciyiz zaten onu sona saklıyorum teşekkürler
Teri meri
kuşiyle arnav versiyonu mu ona göre dinliyim
O ne ya anlamadım shfsjs
kanal7 bir garip aşk dizisinin çifti dmdmdk çok üzücü bi şarkı ya ghajini filminin son sahnesi geliyo direkt aklıma göz de doldurur 7.5/10 veriyorum teşekkür ederimmm💖😭🌸
Çocukluğumu çalan şarkı rica ederim😭❤️
linki görmeden yazmıştım bi de sözleriyle dinliyim💖🙏🏻
Melodiden çok sözlerine ağladım ben🥲
aman allahım ilk kez sözleriyle dinlemiş oldum hintlilerin yaptığı gerçekten en güzel şey 😭
Gerçekten de😭❣️
Kiyamam
şakaydı 🌸💖
dktt dinle
Mitski'nin sarkilari.
Müslüm affet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?