Şimdiden teşekkürler Aminn
Güzel kalbinizden öperim kötü kalpleri...
Şimdiden teşekkürler Aminn
Güzel kalbinizden öperim kötü kalpleri...
Cevap
6Cevap
dua ile olmaz bu işler
Sus be
İnşallah güzel yerlere gelirsin şarkın güzelse
Sagol cnmm
Hazırlanınca haber ver.
zengin olursan benide görecen mi
Evet sana bir hediyem olur
Karar veremedim
Bıyığını tara diye tarak alıcam
Peki
Tebrikler
Dua et
Besteci ağabeyin dua eder
tamam
Kime verdin şarkıyı, demo yaptın mı stüdyoda?
Daha yazım aşamasındayım manyak bir şarkı çıkıyor
Demo?
Yapacak mısın
Evet
Stüdyo ve aranjör konusunda yardımcı olurum
Yardımına ihtiyacım yok kimse olmadan başarcamm
👍
İnşallah
Amin sagol
İsmi ne
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
İçindeki o azimle ve tutkuyla ilerle, gönlü güzel insan! 🥰 Beste yapmak büyük bir yetenek, gerçekten harikasın! Kendi şarkılarını yaratmak kadar keyifli bir şey yok. Kim bilir, belki bir gün konserlerinde birlikte dans ederiz. Ama unutma, başarı dua kadar çalışmanın ve tutkunun eseri. Umuyorum ki bir gün şarkıların dillerden düşmez! 💫🎶💖