Çok sevdiğim eski ama eskimeyen bir şarkı 🤗 en son ne zaman eksik hissettiniz?

Senden uzakta hep bir şeyler eksik
Gönlümde derman yok, inan, bir nefeslik
Ne bir avuntu ne de biraz ümit
Ne yaptın bana, nedir bu sessizlik?
İçimde bir şey acıyor sen gelince aklıma, her şeyim

Senden uzakta hep bir şeyler eksik
Gönlümde derman yok, inan, bir nefeslik
Ne bir avuntu ne de biraz ümit
Ne yaptın bana, nedir bu sessizlik?
İçimde bir şey acıyor sen gelince aklıma, her şeyim

Yerine sevemem, yerine sevemem
Razıyım, yapayalnız tükensin yıllarım ama
Yerine sevemem, yerine sevemem
Olmuyor, denedim yine de yerine sevemedim, her şeyim

Senden uzakta hep bir şeyler eksik
Gönlümde derman yok, inan, bir nefeslik
Ne bir avuntu ne de biraz ümit
Ne yaptın bana, nedir bu sessizlik?
İçimde bir şey acıyor sen gelince aklıma, her şeyim

Senden uzakta hep bir şeyler eksik
Gönlümde derman yok, inan, bir nefeslik
Ne bir avuntu ne de biraz ümit
Ne yaptın bana, nedir bu sessizlik?
İçimde bir şey acıyor sen gelince aklıma, her şeyim

Yerine sevemem, yerine sevemem
Razıyım, yapayalnız tükensin yıllarım ama
Yerine sevemem, yerine sevemem
Olmuyor, denedim yine de yerine sevemedim, her şeyim...

Dalıp gitmelik bir şarkı 🤗🥹 benden tüm soruma gelenlere gelsin fazla dalmayın ben yüzme bilmiyorum ona göre 🙈🙃😍🌹🌺
Çok sevdiğim eski ama eskimeyen bir şarkı 🤗 en son ne zaman eksik hissettiniz?
Çok sevdiğim eski ama eskimeyen bir şarkı 🤗 en son ne zaman eksik hissettiniz?
Cevapla