Senden uzakta hep bir şeyler eksik Gönlümde derman yok, inan, bir nefeslik Ne bir avuntu ne de biraz ümit Ne yaptın bana, nedir bu sessizlik? İçimde bir şey acıyor sen gelince aklıma, her şeyim
Senden uzakta hep bir şeyler eksik Gönlümde derman yok, inan, bir nefeslik Ne bir avuntu ne de biraz ümit Ne yaptın bana, nedir bu sessizlik? İçimde bir şey acıyor sen gelince aklıma, her şeyim
Yerine sevemem, yerine sevemem Razıyım, yapayalnız tükensin yıllarım ama Yerine sevemem, yerine sevemem Olmuyor, denedim yine de yerine sevemedim, her şeyim
Senden uzakta hep bir şeyler eksik Gönlümde derman yok, inan, bir nefeslik Ne bir avuntu ne de biraz ümit Ne yaptın bana, nedir bu sessizlik? İçimde bir şey acıyor sen gelince aklıma, her şeyim
Senden uzakta hep bir şeyler eksik Gönlümde derman yok, inan, bir nefeslik Ne bir avuntu ne de biraz ümit Ne yaptın bana, nedir bu sessizlik? İçimde bir şey acıyor sen gelince aklıma, her şeyim
Yerine sevemem, yerine sevemem Razıyım, yapayalnız tükensin yıllarım ama Yerine sevemem, yerine sevemem Olmuyor, denedim yine de yerine sevemedim, her şeyim...
Dalıp gitmelik bir şarkı 🤗🥹 benden tüm soruma gelenlere gelsin fazla dalmayın ben yüzme bilmiyorum ona göre 🙈🙃😍🌹🌺
Çok sevdiğim eski ama eskimeyen bir şarkı 🤗 en son ne zaman eksik hissettiniz?
Eksik hissettiğim anlar genelde kalabalığın ortasında olur. Her şey tam gibidir ama içimde bir boşluk yankılanır. Ne konuşmalar doldurur o sesi, ne de gülüşler susturur. Sanki bir parçam geçmişte kalmış da ben bugünde onun yerini tutmaya çalışıyorum. Zaman geçtikçe alışır gibi olurum ama bazı şarkılar çalınca o eksik yan yeniden sızlar. Çünkü bazı duygular silinmez, sadece sessizleşir.