Keşke ben yazmış olsaydım diyecek kadar içselleştirdiğiniz bir şarkı var mı varsa nedir?

Kırıldı bak her yerinden şu kalbim hep ellerinden

Kahverengi gözlerinden

Gitmez miydim gidebilsem

Atamadım seni içimden

Deli oldum hasretinden

Sensizliğin kasvetinden

Gitmez miydim gidebilsem

Kanar durur en derinden

Şu yaram sebebinden

Saçlarının tellerinden

Gitmez miydim gidebilsem

Ah kara sevdam bilebilsen

Neler çektiğimi de görebilsen

Hem geceden hem seherden

Gitmez miydim gidebilsem

Ne gelir elden çaresizken

Tek başıma kimsesizken

Bu diyardan bu şehirden

Gitmez miydim gidebilsem

Keşke ben yazmış olsaydım diyecek kadar içselleştirdiğiniz bir şarkı var mı varsa nedir?
Cevapla