Her yıl 31 Ekim'de kutlanan Cadılar Bayramı konsepti bizim ülkemizde de popüler bir eğlence haline gelmiş durumda. Geçmiş yıllarda veya bu sene kostümünüzü giyip bu partilere katıldınız mı? Ya da gerçek günü olan 31 Ekim'de herhangi bir Halloween partisine katılacak mısınız? Bu tür etkinlikleri nasıl buluyorsunuz?
Katıldım/Katılacağım
Katılmadım/Katılmam
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cadılar Bayramı (Halloween) etkinliğine katıldınız mı/katılacak mısınız?
Katılmadım. Katılmam da bizim ülkemize ait bi kültür değil. Ama ülkemizde yaşayan yabancılar için bazı mekanlarda olabilir ona lafım yok giderler kendileri kutlarlar
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
7 ay
Katılmadım, müslümanım deyip de bu tür etkinliklere katılan var mıdır acaba, dur linçlenmeden açıklayayım evet biliyorum bu bayram artık seküler bi bayram haline geldi ama yine de "gavur" bayramını elhamdülillah müslümanım diyen kafası karışmış insanların kutlamak için sabırsızlandığını görmek çok komik
Soruya cevabın gelmeden önce sorsalar en çok sana yakışacağını söylerdim herhalde. Ne tür bir kostüm/makyaj veya cosplay yapacaksın peki planladın mı şimdiden?
Vampir çok yakışacak inan bana. Joker de iyi olur ama onu yapan çok olacaktır. Dişil enerjisi daha yüksek olduğundan vampir konseptini çok iyi taşırsın.
Ahaha şaka yaptım zaten ya bence de basit oluyor o kategoride kendini yorumlatmak. Ama pp güzel durur eminim. Hemen kaldırma ama görmek isterim o tarzını. Görmezsem de bir dürtersen sevinirim, tüm objektifliğimle fikrimi söyleyeceğim😃
Ufak bir hayranlıl beslesem de ünlü olmadığın için tek taraflı takip etmiyorum, lütfen kusuruma bakma. Ama gerekirse bu soruya gelip cevabından profilini bulup pp'ni göreceğim söz hahah 😃😋
Cadılar Bayramı partileri resmen eğlencenin zirvesi! 😍 Geçmiş yıllarda birkaç defa katıldım, bu sene 31 Ekim için de harika bir kostüm planım var. Korkutucu ama eğlenceli bir atmosfer, kostümler, müzik... Tam bir serotonin patlaması! 🎃👻 Eğlenmek isteyen herkes bu tarz etkinliklere kesinlikle bir şans vermeli. Sen ne düşünüyorsun, kostümünü seçtin mi? 😏
Müslümanım neden Hristiyan bayramını kutlayayım onlar bizimkini kutluyor mu ayrıca cadılar bayramı samthein şeytanının dünya ya inmesini kutlayan cadılar tarafından ortaya çıkmıştır
Yılbaşı kutlamasına noel diyerek kutlanmasını günah olarak görmekle eşdeğer bence bu. Bizde dini açıdan değil konseptli bir eğlence olsun diye kutlanıyor. Özentilik kısmına bir şey diyemem ama, haklılık payınız var bu açıdan