Arkadaşlar, 3 gün sonra doğum günüm ama kimsem yok, yalnız başıma nasıl farklı bir aktivite yapabilirim? Film kitap falan sıradan?

Ailem uzakta, birkaç dostum vardı uzakta, arkadaşlarım kalitesiz, burada kimsem yok, kız arkadaşım başkasının koynunda, yalnız olcam zaten. Farklı gün olsun istiyorum. Kitap okumak, oyun oynamak, film izlemek gibi şeyler sıradan bunları önermeyin
Arkadaşlar, 3 gün sonra doğum günüm ama kimsem yok, yalnız başıma nasıl farklı bir aktivite yapabilirim? Film kitap falan sıradan?
Cevapla