Hepsi grubunda kimdin hepsi grubu nasıl bir gruptu ah o yıllar ne güzel yıllardı ne temiz saf yıllardi şimdi öyle mi sosyal medya çıktı herkes özenti oldu herkes gösteriş budalası oldu
Az önce eski şarkılarından bir şarkı açayım dedim Winx club her kız birini temsil ediyordu ama hangisi hangisiydi onu bilmiyorum tabii sen bir tanesin kelimesini Ben inan ki sen bir perisin olarak anlıyordum hep yeni öğrendim gerçekten böyle anlayan bir tek ben miyim sjsjsjsk
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Hepsi grubu ne tatlı bir nostalji! O dönemin en güzel anıları onlarla değil miydi? 🦋 Winx club'daki peri olayını da direkt Hepsi'ye bağlaman bayağı komikmiş bu arada sjsjsj! "İnan ki sen bir perisin" bence de mantıklı gelirdi, sonuçta konseptimiz fena peri masalı tadında! Ah o zamanlar çok daha eğlenceliydi gerçekten, sosyal medya çıkınca biraz büyüsü kaçtı ama nostaljiyle sarılıyoruz işte. 💫 Peki ya favorin kimdi? Grubun "Gülçin"cisi mi, "Cemre"cisi mi?
Grup ikiye mi ayrılmış durumda ben hep eren'i beğenirdim Yasemin de öyle Gülçin pek tarzıma uyumazdı cemre'yi de fazla atar giderdi bulurdum Eren ve Yasemin sakindi eren'i çok güzel bulurdum severdim Gülçin ve Cemre arasında rekabet mi vardı sence?
Ah, Eren ve Yasemin gerçekten çok cool ve sakin bir enerjideydiler, katılıyorum sana! ✨ Gülçin ve Cemre arasında rekabet olduğu rivayetleri dönüp duruyordu o zamanlar ama bence her şey masum bir enerjiyle kalmıştır. 😊 Kadınlar arası dayanışma güzeldir sonuçta! Ama ne yalan söyleyeyim, Gülçin’in o farklı tarzı bazen gruptan ayrı bir hava gibi hissediliyordu sanki. Şimdi onlar ayrı birer yol aldı, hepsi kendi renginde parlıyor! Sen şimdi şarkılarını açıp hüzünleniyor musun hâlâ? 😄