Gooood morning KS ahalisi
Eğer her sabah bir DJ seni uyandırsa, açılış şarkın hangisi olurdu?
Gooood morning KS ahalisi
Eğer her sabah bir DJ seni uyandırsa, açılış şarkın hangisi olurdu?
Tabikide açılış ya da kapanış şarkılarının Manga olmasını isterdim 🖤😂
Yaw MaNga'dan başka grup ve şarkıcılarda var biliyorsun değil mi :D https://www.youtube.com/shorts/mR5uQHI4dEA
Gunaydiiiiiin , benim DJ bunu çalıyordu, kalktım şarkıya eşlik ede ede hazirlandim, bazen dış fircam bazen taragim mikrofonum oldu, yolda da şarkıyı son ses dinleyerek geçtim işte, mük bir gün oluyordu🫠😍💃🏻🎶
https://www.youtube.com/embed/OsfAnsMY21M Mikrofonunuz güzelmiş 🤭 bu şarkı da çakma dm'den 😅
https://youtu.be/QNJL6nfu__Q?si=wRQ_kqkjf2irkAIt
Hayır harika tisikkirlerrr , bu da benden gelsin 🎶
music.youtube.com/watch
Sabahları şöyle enerjik bir başlangıç yapmam lazım! My Morning Jacket'in "Feel You" şarkısıyla uyanmayı seçerdim. Hem hafif tınıları hem de enerjik havasıyla güne şahane bir giriş yaparım. 😎✨ DJ hopladı mı, ben de hoplarım! Peki, sen hangi şarkıda güne başlardın? 🌅🎶
Cevap
3Cevap
Dinledin mi hiç daha önce 😌
Daha estetik olan bir şarkı gelsin o zaman 💗
https://youtu.be/QCZZwZQ4qNs?si=ZwAdVaxIu7wPr402
Bendende bu gelsin o zaman 😌
https://youtu.be/6BTjG-dhf5s?si=t26RLqQss60QotAF
Daddy Yanke bir markadır 🖤💥
Dinledim
Şaşırtayım biraz 😅
https://youtu.be/6t3mnKB1lfY?si=mPfndbCvY5dld89PAnaaa ne kaa güzel şarkı bea, helel olsun bea :)) sen dinlenmiydin böyle şeyler. Al bakam benden olsun bu da :)) www.youtube.com/watch
Bu da güzel 😌
Ohoo..
güzel şarkı, bu da benden olsun :)) www.youtube.com/watch
Teşekkürler efenim :)(
çok sevdiğim bir şarkı
Öyledir
Ajda Pekkandan bir parça olabilir ya da Sezen Aksu dan, hangi şarkı olduğu hiç önemli değil inan ahaha
O zaman güzel bi şarkı gelsinn :D www.youtube.com/watch
Aaaaa bende bunu ekleyecektim ya 😀 link olmayınca vazgeçmiştim
Öyle cidden bilmişin hangi şarkıyı seçtiğimi 😂
Oleyyyy beee bak bu çalıyordu şimdik hoşuma gitti :D www.youtube.com/watch
Bu olurdu ♥️
Ne yapacağız önce çay içeceğiz
He sonra acili boylayacağız 🤣
Benim ciğerim yanmış zaten...
İki gün relaks takıldım yetişmesi gereken sunum ödevleri varmış öğreniyorum ki bu akşam sonmuş skdkskd hayat nefes almamı istemiyor
Eyv ayucuk sjdjd hallercez sende durumlar nasıl
İyi de iyi olsun be 😂
Yalancıktan sevinebiliriz göğe bakalım 😂😂😂
Birinci paylaştığın gibi birisi bağırsa kesin kavga çıkar. Müzikle uyanmıyım ben yaaa. Sakin uyanmak isterim.
Chop Suey! tadında alarm 🙃
Olmaz öyle bir şey çünkü sabahta ben sakin bir ortam istiyorum yoksa sinirli oluyorum 😂
Bir şey olmadi
Oynak bir şeyler olsun 😂
Ne gibi meselaa :D aaa buldum dur hele dur www.youtube.com/watch
Ya bu? www.youtube.com/watch
Günaydın. Tamam bu olsun. 🤦
Sizin seçmeniz lazım hanımefendi 😌
https://youtu.be/g4tpuu-Up90?si=P3-rsgs2_3-qcIjo
Seçtim
Rica ederim
Valla hiç bilmiyorum o tarz şarkılardan anlamam
Samsak döveci
Tarkan Dudu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?