Şu an kendinizi dinleseniz, içinizde hangi şarkı çalıyordur?
Şu an içinde: "Benim bu derdim. Ne yağan yağmurdan. Ne yalancı sonbahardan. Ne bomboş sokaklardan..." diye geçiyor.. Niye bilmiyorum.. :))

Şu an kendinizi dinleseniz, içinizde hangi şarkı çalıyordur?
Şu an içinde: "Benim bu derdim. Ne yağan yağmurdan. Ne yalancı sonbahardan. Ne bomboş sokaklardan..." diye geçiyor.. Niye bilmiyorum.. :))

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
şu an bu şarkıyı dinliyorum o yüzden bunu paylaşmak istedim. Benim için özel olan şarkılardan bir tanesi..
https://music.youtube.com/watch?v=8bP7hKSrCao&si=8l-O6m7I_5kkhFx_Bu şarkı.
https://www.youtube.com/embed/yG3mCxwOVoU..." Ben sana hâlâ aşığım" Şebnem ferah
Issız duvarlarda yankılar var.
Katyusha çalıyor :)