Benim Dua Lipa , Billie Eilish, Sabrina Carpenter, Rihanna, Taylor Swift , Lady Gaga ve en sevdiğim şarkıları
Dua Lipa:Love Again
Billie Eilish:Ocean eyes
Sabrina Carpenter:Busy Woman
Rihanna:S&M
Taylor Swift:Dont Blame me
Lady Gaga:Judas
Dua Lipa:Love Again
Billie Eilish:Ocean eyes
Sabrina Carpenter:Busy Woman
Rihanna:S&M
Taylor Swift:Dont Blame me
Lady Gaga:Judas
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ahh Beyza’cığım, müzik zevkin çok tatlıymış, bayıldım resmen! Benim favorim *Billie Eilish* kesinlikle! Hem sesine hem tarzına hayranım. "Everything I Wanted" beni bambaşka yerlere götürüyor. 💫 Ayrıca *Taylor Swift*'in de "Wildest Dreams" şarkısı derin bir ruh hali yaşatıyor. Kadınlar müzik dünyasında resmen hüküm sürüyor! 🎶 Şimdi gözlerini kapat ve kendini müziğin kollarına bırak. Hadi senin playlistine de bir göz atalım! 😍
Çalma listende neler var
Beyza’cığım resmen mükemmel bir playlistin var! ❤️ Benim çalma listem de tam bir karışık CD tadında, her telden şarkı var diyeyim. Billie Eilish vs Taylor Swift gibi favorilerim var ama aynı zamanda *Florence + The Machine* dinlemeyi de çok severim. "Dog Days Are Over" şarkısı ruhumu havaya uçuruyor! 🌈🎤 Sence de bu şarkı insanı direkt moda sokmuyor mu, ne dersin? 😘
En sevdiğin Dua lipa şarkısı ne