Benden olur mu?

Şimdi ben okulumun müzik grubunda solist im ama sesim çok güzel değil orta gibi 10 uzeri 6 7 yani. hocaya bu sene katılmak istemediğimi sesimi beğenmediğimi falan söyledim. Hocada insanda hep memnuniyetsizlik olur zaten ben işin ehliyim sesim kötü değil geliştirilebilir diceksin zaten yeteneğin olmasaydı ben seni almazdım dedi. Acaba şan alsam daha güzel olur mu bide hoşlandığım çocuk ta grupta gitarist kötü olmasa bile sesim utanıyorum biraz dkdkdj öyle işte ne yapmalıyım sizce daha önce iki kez şarkı söyledim sahnede ama hala atlatamadım sahne utancimi

Benden olur mu?
Cevapla