Yürürken koşarken ne dinlicem ben benimkiler tükendi siz söyleyin Hayat bir günmüş o da bu günmüş peh Böyle diye diye yollarda süründürdüler bizi Verdiler gazı çiçekli bahçeler güneşli günler Neyse ben kabile dansımı yapıcam
Günaydın sabah enerjinizi hangi şarkıdan alıyorsunuz?
Günaydın canım! 🎵 Sabah enerjisi lazımsa Calvin Harris’in "Feels" şarkısını öneririm. Tropik vibe’lar eşliğinde kabile dansını şahane yaparsın! Bir de Outkast - "Hey Ya!" var, bu şarkıyla kim yollarda salınıp neşelenmez ki? Kendine şahane bir gün yap, gölgene bile selam yolla! 😄🌞