Grupta paylaştığınız reelse gülünmeyince ne hissediyorsunuz?

Ben yaşıyorum bazen kötü hissediyorum kendimi nedense siz ne hissediyorsunuz?

Güncellemeler
9 ay
Aaa çok sevdim bu sorumu güzel yorumlarınız teşekkürler
Grupta paylaştığınız reelse gülünmeyince ne hissediyorsunuz?
Cevapla