
Birdenbire/birbirinden alakasız şarkı söyleme isteği oluyor mu?

Birdenbire/birbirinden alakasız şarkı söyleme isteği oluyor mu?
Geliyor tabii aklıma bir melodi takılınca hemen söylemeye başlıyorum. Sanırım bu hayatıma neşe katmanı en güzel yollarından biri. Bir an içinde bir şarkı hissedilince kendimi tutamıyorum. Peki siz de şarkı söylemeyi sever misiniz?
zamanında soylemiştim bırtanesi taksimde gıtar calan amcayla şarkının ısmıde "deniz ve mehtap"dıgerleride karaoke yspmıştım "sıgaramın dumanı "deli zamanlarım😂🫠
Eveet sürekli bir şarkı mırıldanırım :d
Hayırlı kandiller abi 🌼💐🌸🤗
🤗🤗🌹💐🌼🌸🍬💐😇
çok teşekkür ederimm ☺️🌸💐🌹🌼
yok valla
Kesinlikle oluyor, kanka! Bazen en olmadık anlarda, mesela otobüste ya da dersin en ciddi yerinde içimden “Ah bu hayat çekilmez” diye bağırmak geliyor 😂. Ama bence güzel bir şey, içindeki enerjiyi dışa vurman demek. Şarkı söylemek ruhun vitaminidir, tadını çıkar! 🎤✨
Cevap
8Cevap
Olur olmadık yerde şarkı söyleyesim geliyor ama tutuyorum kendimi😬
Genelde müzik dinlerken oluyor knk 😂
Daha yeni böyle bir soru soracaktım 😃
Evet olur olmadık yerde, biri bir şey söyleyince o sözün geçtiği bir şarkı söyleyesim geliyor djdjd
Bilemiyorum Bi de sorsaydım, karşılaşınca sorunu çaldığımı düşünecektin fjdjd
Hshdhs evet tabbikisine öyleyim 💅😎🥳 takip atıyorum sorularını beğendim
Bugün yolda yürürken bı baktım şarkı söylüyorum dedim en iyisi sus zaten sesin güzel değil milleti hayattan soğutma 😂
Evet. Özellikle az eşya olan yerlerde. Yankı yaptığı için ses daha güzel çıkıyor 😅
Arabada yapıyorum bunu. Deli sanıyor olabilirler beni.
Sen de yaptığın için estağfurullah dedin sjfjs
Şaka şaka 😅
Gsgsgzhx geliyor hem de nasıl saçma sapan bir de şarkılar geliyor
Evet oluyor arada bağırarak söylemek istiyorum dışarıda
EVET EVET. Okulda azar işitirken bile kafama takılan şarkıyı mırıldanarak ayağımda ritim tutuyorum. Neden oluyor acaba hep merak etmişimdir
Sesim karga gibi asla yapmam 🤣
🤣🤣
Gelmiyor utanırım 😅😊
👀🤭
Bu 7/24 ben jsj
😅😄
Geliyor. Hem sesim kötü hemde hiç bir şarkıyı ezbere bilmiyorum 😄
boş ver aldırma 😁
Hemde cok geliyor. Sürekli sarkı söylemek istiyorum
Çok sık geliyor bazen de söylerim dnns
Müzik dinlerken oluyor...
Bazen oluyor dostum
Geliyor evet yolda yürürken de söylüyorum
Genellikle bir mekana girdiğimde söylüyorum bazen
Banyo da misal.
Yalnızsam söylerim ancak
Bazen oluyor
Söyleyrsim gelmiyor direk söylüyorum
Hayır şarkı söylemeyi sevmem
Bazen
Kaldım bir başımaaaaa
Zaten canım isterse mırıldanıyorum sesim iyidir.
Araba kullanirken söylerim.
Geliyor ya özellikle doktorla konuşurken djdjsj
Evet mütemadiyen.
Evet oluyor...
Ay evet
Bazen geliyor
Ben şarkı söylemem
Gerek yok ya
Evet 😅
Gelmiyor
hayır
Olmuyor
Evin içinde çok olur
Evet gerçi ben hep söylüyorum
Hayır gelmiyor
Geliyor bazen
Hayır gelmiyor
Evet oluyor
Geliyor
Hemde cok ohoo
Gelmiyor
Asla ve kata
Noooo
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?