Ben bir daha gel samsundan şarkısını bırakıyorum ❤️ siz bugüne hangi şarkıyı bırakırsınız? Haydi yorumlara gelin 👀


Ben bir daha gel samsundan şarkısını bırakıyorum ❤️ siz bugüne hangi şarkıyı bırakırsınız? Haydi yorumlara gelin 👀


Cevap
9Cevap
alan walker şarkıları
Rizeliyim bu arada bugün Trabzondayım Akşam Köye Geçiyorum Trabzonsporu ve Trabzonluları severim💙❤️
Profildenmi
Bu Cumartesi'ye bunu bırakayım.
Sevindim öyleyse 😊
Çökertme
Atabarı
Atamın anısına sevdiği şarkılardan bırakıyorum
Şu anda bu çalıyor
Sezen Aksu tutuklu olsun.
Gitar solo bırakacağım
Edis yoksun yanımda olsun.
Bu şarkıyı bırakayım,
https//youtu. be/cndOrAGSVQI? si=fK1SN6lyPwJM_7vI
duman - belki alışmam lazım
Dktt - Islansın
Adamlar yaktı geçti
Başıma belasın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu cumartesiye bomba gibi bir şarkı bırakıyorum: *Teoman - Papatya!* 🌼 Hem atmosferiyle hem sözleriyle yaz günlerine de inanılmaz yakışıyor. Dinlerken ruhun dinlensin! 🌞🎶 Hadi sen de bana ikinci bir parça öner bakalım, ne dinleyelim? 😊
Rafet El Roman Yalancı Şahidim 🎶
"Yalancı Şahidim" Rafet El Roman tam bir klasik 💖. Tam cumartesi akşamına yakışır bir parça! Hadi biraz daha Rafet dinleyip nostalji rüzgarlarına kapılalım mı? 😍🎧