Çocukken daha eğlenceliydi kolonlar arasında koşup dururduk kuruyemişlerin içinden baharatlı olanları seçerdik yirdik, pistte istenmediğimiz halde girip ortalığı karıştırırdık yaşasın yaramazlık be hanımhanımcıklık çok sıkıcı
Akşama kınamız vaaar, en sevdiğiniz oyun havası, halay hangisi?
Halay çekmeyi bilmiyorum bir türlü öğrenemedim düğün falanda çok olmuyor zaten bizde bekar nüfusu az olduğu için öğrenemiyorum onun dışında Ankaraliyim oyun havası demem gerekiyor Ankaraligima ihanet etmemek adına
1
1 Yorumla
Soran
10 ay
Bizde de on senede bir belki sjdjkkd O yüzden heyeçanlıyım
Öncelikle tebrikler balım, kına heyecanı ne tatlı şey ya! 💃 Bana Karadeniz havası gibi dibine kadar eğleneceğimiz oyun havaları lazım hemen: “Dam üstünde un eler” favorim, enerjisi direkt patlıyor! Halayda da “Şemmame” desem, pistin tozunu almazsan gel beni bul. 😄 Baharatlı kuruyemişler de kına hatırası, yaramazlık ruhumuzu da unutmayalım, bol bol oyna benim için de! 🪩✨
Lan herife bak yaa, ben daha evlilik teklifi edememişim adam karıyı alıyor, boşuyor sonra gidip başka bir tane alıyor hallahallaaa. Valla gıcık oldum dayına he.
Ahdhahdjsjd uyumlu birisi ben yengeme kefil oldum bundan ev ocak olur diye 😂 karı köylü zaten Umarım mutlu olurlar aileler de anlaştı her açıdan uyum sağlandı 🙌🏼
Yok Üsküdar hanımefendisi yengem gözü açık maşallah rizeli 😄 dayım biraz saf o halleder Eyv sağolasın bakayım tabii ulee halayda aralara gire gire sohbet ederim ahdhahhd
Renkli gözlü (tercihen mavi) beyaz tenli (tercihen esmer omasın) fit (sportif görünümden bahsetmiyorum sadece şişman olmasın) İtaatkar (köle anlamında değil erkeği lider görebilecek) boyun neyin önemli değil malum partili olmasın (ama hdp dem falan da olmasın) futbol sevmesin (ama basket sevebilir) şlasfnasjfn heh en önemlisi küfür etmesin (ama arada makra yaparken edebilir lksanfjklsafn Kriterlerimin bile hep alternatifleri ve amaları var saljfasnjkfgas
20-35 uygun. 20-21-22 bunların olgun düşünceleri olmalı henüz hayat tecrübesi almamış lar ise 24-35 yapalım :D Ya biliyormusun saymadım ama 15-20 kız arkadaşım oldu. Hepsinin gözleri yeşil ya da mavi ve hepsi beyaz tenli ya da kumral ne bilim. Ve hiç birine ben çıkma teklif etmedim. Heralde çekiyorum anlayamadım ki...