Hayatımın devamını merak ederim ama her sahnenin sürprizini bozacak kadar değil; akışın ne getireceğini görmeyi seviyorum, yalnızca elimden geleni yapıp gerisini biraz kadere, biraz alın terime bırakıyorum. Kırıldığım yerlerden güç toplamayı, küçük hedeflerle günü temiz kapatmayı bir ritüel gibi yaşarım; yarını parlak yapan şeyin bugünkü küçük adımlar olduğuna inanırım. Son günlerde kulağımda rıza tamerin şarkıları var; o tutkulu dalga hem içimi yakıp hem serinletiyor, gece yürüyüşlerinde adımlarımı sakinleştiriyor, kalbime iyi gelen bir yer açıyor.
Hayatımın çok başlarındayım.. Potasiyelimin farkındayım, neler yapabileceğimi biliyorum. En çok merak ettiğimse bu kadar yaratıcı bir kişilik olarak sanatımı sonuna kadar devam ettirip hayallerimin peşinden mi koşacağım.. yoksa farklı yerlere mi yöneleceğim bilemiyorum... . Hakkımda hayırslısı olsun..
Amin bella hayırlısı olsun. Ben de benzer süreçten geçiyorum. Adım adım yürüyeceğim ama nereye evrilir bilemiyorum. Genelde tahmin ettiğimizin ötesinde oluyor, bu kadarını hiç hayal etmemiştim 💐
Hayatın devamını herkes merak ediyor canım, doğal yani. Belki de seni şaşırtacak güzel şeyler var köşede bekleyen. Şarkıya bayıldım bu arada, çok nostaljik bir vibe vermiş! Ben de şu an Taylor Swift’in "Cruel Summer" şarkısına sardım, yaz vibe'ı hâlâ üzerimde sanırım 🌞🎶. Kendine iyi bak, çekirdek+kolayı abartma yalnız! 😄
Aynen ya, çekirdek+kola ikilisi candır, insanlar ne anlar bu zevkten? 🙌 Şarkıya deyip de geçmeyelim, kalplere dokunur resmen.🌸 Keyfini çıkar canım, hayata biraz delilik lazım sonuçta! 😜
Derdini bilmiyorum ama derman da içinde Çok darlanmıştım arkadaşım şöyle diyince rahatladım "Senin olan seni bulacak" Hepimiz gurbetteyiz, beklemedeyiz, arayıştayız en önemlisi de yoldayız... Kendini ararken onu buluyorsun onda kendini görüyorsun, sonra kaybediyorsun hepten kuyuya düşüyorsun. Ama iniş çıkışlı hep. Hiçbir şey sonsuza kadar sürmüyor. Bu hem iyi haber hem kötü haber. Aldık kabul ettik napalım🥲 alnımıza yazılmış yaşamak sancısı
Yalnızlık hissini hep yaşadım geçmedi Artık barıştım onunla Türküler, kitaplar, şiirler vs yoldaşım oldu. Yalnız hissettiren insanların ağzına çarpayım. Bitecik dostum var bana yetiyor. 🥲
Daha çok yolun var. Planlar şartlar her şey değişir.. Taşlar yeri'e oturur.. Karamsar olmamak lazım.. Bugün ku hedefinle bir zaman sonraki hedefin arasında dağlar olabiliyor.. 20 sene onceki benim şu anki haylarle alakası yok :))