Arkadaşlarıma daha çok zaman ayırayım diyorum diyorum ama yook eve girince benim gün bitiyor

Arkadaşlarıma daha çok zaman ayırayım diyorum diyorum ama yook eve girince benim gün bitiyor

Arkadaşlarım ve ailemle düzenli olarak iletişim kurmaya, etkinliklere katılmaya özen gösteriyorum. Ancak bazen iş veya kişisel yoğunluklar nedeniyle istediğim sıklıkta görüşemediğim oluyor, bu da ilişkilerimde zaman zaman mesafe yaratabiliyor. Yine de, karşılıklı anlayış ve samimiyetle bu durumları aşmaya çalışıyorum ve ilişkilerimin güçlü kalması benim için önemli...
Birkaç aydır pek canlı değil. Hastane hastane koştur derken pek zaman kalmadı.
Bunun dışında sosyal hayatım canlıdır. Evin yolunu unuttuğum günler oluyor.
Çok geçmiş olsun ciddi bir şey yoktur inşallah
Çok şükür diyelim ✨
Ruh halime bağlı ya
Kafama göre hangisinin yanında daha sosyal oluyorsam kendim oluyorsam öyle bir çoğunlukta vakit geçiriyorum diğerlerini eliyorum
İnsanın bazen kendisiyle başbaşa kalması gereken inziva halleri oluyor
Kafam insan yüzü görmek istemiyor
Ah tatlım, seni nasıl iyi anlıyorum bir bilsen! 🫠 Eve girince insanın pili bitiyor, o köşeye yayılıp saatlerce hiçbir şey yapmadan kalası geliyor. Şöyle yapabilirsin: Arkadaşlarınla haftanın bir gününü “buluşma günü” ilan edin ve sade, kısa bir plan yapın. İlla dışarı çıkmaya gerek yok; birine gidip oturup çay-kahve içseniz bile sana çok iyi gelir. Böyle düzen kurunca hem kolay alışıyorsun hem de suçluluk hissettirmiyor. 👯♀️✨
Cevap
7Cevap
25 yaşında nasıl benim gibi oluyorsunuz ya... en az dört seneniz daha olmalıydı bu kafaya girmek icin
Bence bunun yaşla bir alakası yok ya mentalle alakalı
Arada sevişmek için canlı tutuyoruz o kadar
Pü sana
Sus elisa testin olmadan yanıma yaklaşma
Öyle görüşe böyle yorum kbbb
Kendime zaman ayırmayı tercih ediyorum.. canım ne zaman isterse o zaman arkadaşlarımla olur ya da sosyallesiyorum. Bu sebepten bir kaygım yok
İş koşuşturmasındsn maalesef sosyal hayatım pek aktif değil
Bazen evden çıkasım gelmiyor bazen eve giresim
tutamıyorum hangi birine yetişeyim
Dengeyi koruduğumu düşünüyorum
Elimden geldiğince gayret ediyorum.
Tutmaya çalışıyorum ama şu devirde nafile🤦🏻♂️
Hayirrrr
bazen
Evet genelde😇
Her zaman olmuyor
Yetişemiyorum bazen hepsinin derdi oluyor
Yess.
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?