Yarın arkadaşlarla pikniğe gidecez piskivet yaptım sizce bu kadar fazla mı yarısını ayırmam gerekiyor mu?10 kişi olacaz da?

Yarın arkadaşlarla pikniğe gidecez piskivet yaptım sizce bu kadar fazla mı yarısını ayırmam gerekiyor mu?10 kişi olacaz da?
Yarın arkadaşlarla pikniğe gidecez piskivet yaptım sizce bu kadar fazla mı yarısını ayırmam gerekiyor mu?10 kişi olacaz da?
Cevapla