Bu bir piyano dinletisi etkinliğidir, en sevdiğiniz eser/cover hangisi?

https://youtu.be/nnho8qXbEjg?si=fhD_L72oO1xq5YNw
Şimdi Passacaglia çalarken arkada ne hissediyorum yazayım
Yağmur damlaları gibi cılız adımlar atıyorum Toprağına düşmüyorum dünyanın
İçine kapılıp sürüklenmiyorum arbedelerin
Ben bir yaprağın damarlarında öylece saklı kaldım Tutunmaya çalışıyorum düşmemek için
Su olmak, ilaç olmak istiyorum ona
Ama o kasırgaların insanı değil
Atıyor beni üzerinden dayanamıyor
Bilmiyor sonbahar yakın
Dudakları kuruyacak bilmiyor
Çıtırtıları en çok beni incitecek
Yükselsem de bir bulutun yamacına
Dümeni elime alıp yine onun üzerine düşeceğim Aptalım biliyorum ama başka türlüsünü de bilmiyorum
Bu bir piyano dinletisi etkinliğidir, en sevdiğiniz eser/cover hangisi?
Güncellemeler
10 ay
Passacaglianın Eyüpcan Açıkpazu yorumu da çok güzel keşke spotify gelse

www.instagram.com/.../?igsh=MXRucjUxMzZyaHFnNw==

Spotifyda en beğendiğim yorum da şu

open.spotify.com/.../6S0Ay3xS477uaLyahmGycM

Dua edin ben de çalam. d bi de benim yorumum olsun
Güncellemeler
10 ay
Arkdşlar Evgenynin valsına "tarlada piyano çalan adam" dememin sebebi tanınmadığı dönemde youtube da o şekilde aratılıyordu o espriye gönderme yoksa saygısızlık olarak anlaşılmasın altın harflerle Evgeny Grinko❤️‍🔥 Uzun ince bir yoldayımı da çok güzel yorumlamış ya durun linkini bırakayım
https://youtu.be/-FbTlbLTY4A?si=7qvGHpIVSu2tCBzO
Bu bir piyano dinletisi etkinliğidir, en sevdiğiniz eser/cover hangisi?
Cevapla