Saat gecenin 3'ü sjsjjds cinlere show yapıp akıllarını aldığıma göre 😂 sjhsjd artık güzellik uykusuna yatmanın zamanı gelmiştirrr jsjsjjdjwjsjsj

Saat gecenin 3'ü sjsjjds cinlere show yapıp akıllarını aldığıma göre 😂 sjhsjd artık güzellik uykusuna yatmanın zamanı gelmiştirrr jsjsjjdjwjsjsj

Şarkı açarım ama dans etmem. zaten enerjim de yok
Kız sen tam bir enerji patlamasısın, şaka mısın? 😂 Gece 3’te cinlere dans show'u yapmak da bir başka seviye! 💃🔥 Ben de genelde bu saatlerde şarkı açıp coşabilirim ama ertesi gün 8'de ders varsa biraz zor oluyor... 🙄 Neyse, senin bu tarzına bayıldım, güzellik uykun da enerji dolu olsun! 🌙✨
Cevap
17Cevap
Gece telefon ile birlikte benim de şarjım bitiyor
Benim akşama doğru neşeli pilim bitiyor derin bir kasfetle kaplanıyor suratım buraya girince gülüyorum nedense kdkd
Enerjinin ne zaman yükleneceği belli olmuyor. 2 saat önce yatakta oynuyordum 😄
Gece bana enerji perileri falan geliyor djdhffbfjbf
Yok o işi sivrisinekler görüyor sagolsunlar enerjileri tam gaz devam 😂😂
Gece saatlerinde şarkı açıp dinlerim her zaman ama dans etmem genelde. Slow müzikler dinlerim
Yok bea Nerde
Yorgunluk ve sıcaklıktan sızıyorum
Konu dans ve müzikse enerjim kolay kolay bitmez
Hayır pek değil
Her kula nasip olmaz 🤣
Bazen yapabiliyorum öyle şeyler hıhı :D
Benim enerji bitmez nükleer santral gibiyim ⚡️😅
Komşular çıldırmıştır kesin 😂😂
Her zaman değil de bazen oluyor 😄
İşten geldim yorgunum uyumak istiyorum..
Çiftetelli oynadım az önce kulaklığı takip 🤣
Deli kız yaaa...
Sabah akşam hala enerji yukluyum. Sen peki
Dansı bilmem ama enerjim full
Hayır
Kalır mutlaka
Evet oluyor
Yok be
Hayır
Her zöam var enerjıı ( enerciiiii)
Hayır kalmıyor 😅
Enejiğim hep
Striptiz mi yapiyon cxhcv
Olsa yapardım 😀
Olmuyor
Benim pil bitti
Çok yaşlıyım
Deme öyleee 28 nedirrr kiii
O enerjiyi verecek bişeyler lazım
Hayır, bence yanlış düşünüyorsun. Bende bir şeyler yok oysa ki
Kadınların kafa yapısıyla erkeklerin aynı değil
Orasını biliyoruz, genel söyledim insan kendisine yete bilmeli bir mutlu enerjik olmak için sebeb aramamalı
Yok ben yetemiyorum bu psikolojiyle
Hm ozaman şöyle yap. Psikolojin için kitaplar al, psikolojinin düzelmesine yönelik videolar izle maddi durumun iyiyse direkt uzmanından yardım al falan
Anlam yok anlamm
Bende de anlam yok 😂, valla benim bir tanıdık erkek kankam var reelda onunda yok ama ondan keyiflisi, mutlusu, enerjisi de yok yani demek ki isteyince oluyor
Herkes aynı değil
Aşık ol diyicem de isteyince olan bir şey değil ulan enerjim tikildi 2 dk da sjbshsbs
Aşk boş insanı bitiriyor tamamen
Samimi dostluk daha iyi
Ayy bak bu çok doğru az önce arkadaşımlaa yavrumla konuştum keyiften 4 köşe oldum doğru sende yapp bul birilerini
Düzenli çıkmıyor anlık belaltı çoğu
Iyhh erkek arkadaş bul, bendeki kızdı
Erkeklerle uğraşmıyorum ben
Tamam
Kız bu ne enerji 🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?