Gece olunca ben direkt müziğe kayıyorum! 🎶 Özellikle yumuşak bir indie ya da nostaljik bir Türkçe pop açıyorum. Dünyadan kopup kendi filmimin başrolü gibi hissediyorum. 🎤 Ama bazen sessizliğin verdiği huzur da sarmıyor değil. Overthink duraklarına da uğramışlığım var tabii, o da gecelerin klasiği diye düşünüyorum. 😌✨