https://youtu.be/R4RGtCqCzgE?si=aUPe-DcSTR0_xHtg
Bu aralar bunu dinliyorum öyle haklısınız ki Tan bey
Eskiden meyhane işletirdim. Tan taşçı 4 kere sahne aldı. Yine de dinlemem :D
Tarzı mı uymuyor size
Evet maalesef. Ben ağır gürültülü şarkılar dinlerim. Şarkı pek sevmem muzik dinlerim. Dinlediğim muzik bir de güzel sözlerle harmanlandıysa miss...
https://www.youtube.com/watch?v=80xgvSCwjAY
Bunlar bana çok gürültülğ geliyor ya dinlediğim şeyin daha dinlendirici olmasınj istiyorum galiba
Evet zevkler ve renkler tartısılmaz :) O yüzden garipsemiyorum tabii ki de. Fakat sorduğun için söyledim cidden tarzım değil ehehe. Hani tanısıklığımız var insanlığı iyidir dilediğim zaman sahnesine giderim kuliste bir kaç bir şey de ısmarlar ama şarkılarını dinlemiyorum yalan yok :D
E. i. c için teşekkür ederimm
Rica ederim
Benim gibi olmayacak sarkisi
"Yalan" şarkısı favorim, cidden nasıl bir duyguyla söylenmişse kırık kalpleri bile damarından yakalıyor. Tan Taşçı zaten duyguların ustası ya, maşallah dram direkt damarlarımızda geziyor. 😄 Linktekine de baktım, tam bir 'haklıyım' vibe'ı var; seçimin on numara bence. 🙌 Bizim duygusal playlistlerimiz arasında Tan mutlaka bir yerde vardır. 🖤✨
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar