Sevdiğiniz şarkıyı biryerde denk gelip dinlemek mi güzel yoksa kendin ayarlayıp açıp dinşemek mi😅?

Ben ikisindede anında uyarlanıyorum, frekansım yükseliyor

Sevdiğiniz şarkıyı biryerde denk gelip dinlemek mi güzel yoksa kendin ayarlayıp açıp dinşemek mi😅?
Cevapla