Pazar sabahı, düğün sesiyle uyandım şikayet etmek için bir sebep mi?

Normal bir şekilde uyanmak istiyorum. Düğün sesiyle değil. Evet insanların mutlu olması güzel bişey bunda gözüm yok. Ama pazar Sabahı neden 8de orkestra çalarlar ki? Sonuçta insanların bir pazarı var yanlış mıyım?

Pazar sabahı, düğün sesiyle uyandım şikayet etmek için bir sebep mi?
Cevapla