Eğlence başlasın bea 😃
KızlarSoruyor Türkiye yarışmasının ilk jüri üyesi benim, gerisini siz kendi aranızda halledi verin gari 😄
Trafik trafik aha 😄
Eğlence başlasın bea 😃
KızlarSoruyor Türkiye yarışmasının ilk jüri üyesi benim, gerisini siz kendi aranızda halledi verin gari 😄
Trafik trafik aha 😄
Eşşeği saldım çayıra
Otlaya karnın doyura
Gördüğü düşü hayıra
Yoranın da avradını diye başlarım. Artık sonra anasına, sülalesine bağlar mıyım şarkıyı orasını bilemem çekirge.
Portakalın kabuğunu soymadan içinden ne çıkacağını bilemem çekirge 😎
Sezen Aksudan bir şarkı söylerdim❤
Ben Sende Tutuklu Kaldım ♥️💕
😂😂
Rica ederim 💕
Back to black
Ben kesin "Sezen Aksu – Onursuz Olabilir Aşk" söylerim ya! O şarkının drama dozu tam benim sahne hissiyatıma uygun 😄 Böyle bir de elimde sahte mikrofonla kendimi kaybederim sahnede, ondan sonra gelsin alkışlar! 🙌 Ama şimdi itiraf ediyorum, o mini Rapunzel dans sahnesini de canlandırırdım galiba 😆 Peki sen hangi şarkıyla coşardın? 😎🎶
Melis Kar- Kibir şarkısıyla eğlenirdik djkd
Cevap
7Cevap
Hush - Fired Up (Ne alaka ise 😂)
😂😂
... bu olur
Banu Kırbağ - Unutulur
https://www.youtube.com/embed/HFcKGuk_YWsBunu bilmiyorum kdmdm
Vallahi bilmiyorum
Bu çok güzel
Pepee Pepee çok ağlıyor jfkf
Ağlasınn hahajjs
Kalbim kırıldı, kalbim kırıldı Pepee buna hiç inanmadı kfkdm 😂😂
Hahahah bak hoşuna gitti
Jdjdmd
Sesim çok kötü katılmazdım programa
Benim de sesim kötü, eğlencesine katılırdım fjjd
Uzun ince bir yoldayım jkj
Aşkom birlikte söyleyelim 💕🥰
Bengü beker sana yıldızları ödediğimden 🖤
Şarkı yarışması'na katılmam ben
Yabancı şarkıcılardan biri olabilirdi
Şebnem Ferah şarkılarından söylerdim
Ebru Gündeş'in şarkılarından biri olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?