
Bir sevgili gülüşü mü,
Aganın muhabbeti mi?
Ailenin şefkati mi?
Hangisi söyle hangisiii?

Bir sevgili gülüşü mü,
Aganın muhabbeti mi?
Ailenin şefkati mi?
Hangisi söyle hangisiii?
Benim ile yapa bilirisin mesela ben sana her şeyi hazırlaman da piknik için eksik bir şeyler kalmamasından tut da... mangalı sana en iyi nasıl yakarsın dan etlerin iyi pişip pişmediğini tadarak da söylerim
beni onları alma
https://www.youtube.com/embed/XTNWD9FeZ20 Seni alırım onları almam abi 😂
@aristokratimsi şu herifle gidin 😂
Uzun zamandır piknik yapmıyorum ve bu soru ile aklıma düştü. Ve pikniğin en iyisi erkek kardeşim ve kuzenlerimle yapılır. Kahkahalar eşliğinde çok keyifli ve lezzetli bir etkinliğe dönüşür.
Umarım en kısa zamanda yaparsın 😅
Evet yapacağım çünkü aklıma düştü valla 😅
Benlen değil de Allah aşkına millet sabah 5 sularında evden çıkıp piknik alanı kapmaya gidiyo. Yığın yığın çocuk gürültüsü, pis pis gülüşmeler Allah'ını seven beni salsın bensiz gitsin
Sen seversin çocuk numara yapma susj
Seviyom abi mangal da yapcaz mı
Evet 🤣
Bana ekmek arası mangal istiyom
Ömrümü yedin doymadın mı daha 😂
Doyamıyom benim midem geniş
Vahşi kebeleğim benim 🫦😂
Hay senin kelebeğine
Öldürme sakın yolarım 😂
Aileyle, sevgiliyle, arkadaşlarla hepsiyle olur. Ben bugün ki hakkımı ailemden yana kullanıyorum, bir sonraki piknik sözüm sevgilime, arkadaşlara da bakarız işte bi ara
Afiyets
Hepsi ayrı bir tat, ama ben şöyle düşünüyorum: Ailenin samimiyeti ve şefkati gerçekten tarifsiz bir baharat gibi, her pikniğe yakışır. Ama sevgiliyle yapılan piknikteki romantizm de bambaşka bir boyutta, yalan yok! Arkadaşlarla ise şamata tavan, mangalın kömürü bile kahkahalarla yanar! 🎉 Bence sen ne istediğine göre seç ama hepsinin yeri ayrı. 😍
Ben hepsini yerim sjjsj onlar benim kuzularım kuzularım. Sen de gelcen mi kız
Bir s fazla attın gözümden kaçmadı uyanık seni 😂
@YorForger bir s fazla atmış...
@YorForger botların ne yazdığına bakmak için bütün sorularımı gezcen mi sjjs
@YorForger haahha teşekkür ederim
@YorForger nettin nettin bi daha de hele shhs
@YorForger De çabuk jsjs
@YorForger anlamını öğrendiğinde bana da söyle :P jsjs
Cevap
10Cevap
arkadaşlarla.
Hazır mısın 😂
evet :D
Şortunu da al gel çimmeye gidiyoruz :) ayak. Larini suya koyarsın en kötü 😂
Ben keyfime düşkün adamım uğraşamam mangal yapmakla, giderim manzaralı bi yerde mangalımı yapsınlar getirsinler yiyeyim
Aile desene o zaman ne edebiyat yapıyon 😂
Ailemle vakit geçirmeyi seviyorum. Bir pazar günü herkes evde zaten djfj
Öyle mii
Öyle
Çok iyi sjjs
Harika
hem de müko
Aile ile yapmak en güzeli o curcunayı seviyorum 🦋🌻
Agaaaaaa agaaaaa 😂😂😂 Görseldeki örnek bütün işi bize kitler gerisi makul
Kitlemişliği var sjhshsh
Aynı tecrübeden müzdaribiz 🤣
Hepsi olmas mı 😄
Hepsini bir arada idare edebilen yapsın tabi 😂😂😂
Tek başına sjsjs
Tek başına nefes alırken bile sıkılıyor insan bırak ya jsjs
Yine tek başına değildir. Keyfinle kahyasını alıyosundur yanına yeme bizi şimdi jsjsj
Tek yapınca olmuyomu ya illa birimi lazım
Evet 🙄
tamam
Kankalarımla yaparım😀
Kaç kişi bunla jsjs
ooo süper
hepsiyle olur cjdjdjejjs
Çok kalabalık olmaz bee
öyle değil yani fark etmez anlaminda hdjsjjsjsndnsbsmsbsndbdbdj
Heee öyle diyon sjsj
evet fhfnhf
Aaa sen o delisin tamam sjsjjs
dhdjsjjs kimim kimim
O deli işte o deli 😅😂
😅😅
Agalarımla mangal iyi gider
hayaller off
Aile de güzelde ama arkadaşla efsane oluyor bee
agalarla takılmaca jsjs
Aile ile
Adam adam
Sevgilimide dahil ettiğim aile mangalı
Aslan damat kaplan damat sjdjdk
@fingerprint yanlış yere yazdın 😂😂 atlama böyle yorumlara engellerler
bekar guzel kızla. şehir dışında
Yalnız müko
Ya bırak, biri olsa da çayını doldursam diye geceleri başını yastığa koyup ağladığını bilmiyor muyuz sjjsjs
Bari biri benim çayımı doldursa diye ağlayaydım ya jshdjs
Sil göz yaşını dik dur sjhshs
Ağlayanlar düşünsün benlik bir şey yok 😀
Tamam söylerim 🥺
🙏
Eşle ya da aileyle
Afiyet olsun 😂
Aileyle
Afiyet olsun
Yapmıyoruz bugün ahashj
Tüh :(
Akrabalarla severim
Akbabaları sevmiyorum ben ya.
Ben seviyorum
Çok yüksekten uçuyorlar
Bizimkiler aşağıda 🤣
Yürüyen akbaba mı olur ya sjsj
Yürümeyi öğrettim onlara
Bizimkiler daha dedikodu yapmayı bırakamadı, kısmetse seneye okula yollayacam jsjs
Olur olur her şey zamanla
Hepsinin tarihi geçmiş ama öyle olsun jsjs
Ailemle
Mantıklı
Aile şefkati
Ve rahmeti üzerimize olsun amiiin
Ailen varsa aile yoksa sevgili
Öncelik ailenin
Aileyle olabilir
Tabi ki
Aile ile
Ya ben 🥺
Aaa tabiki agalarla
E yani 😂 öbürlerini öylesine yazdım hshsh
Kafa dengi adamlarla
Kesinlikle katılıyorum
Ailem arkadaşlar
harika
Aganın muhabbeti😅
Ailemle
Ailem...
Kimse
Tmmm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?