Açıkcası ben rahatsız olmuyorum. Ama olan insanlar oldukca fazla var..
Bu durum sizi rahatsız eder mi?

Açıkcası ben rahatsız olmuyorum. Ama olan insanlar oldukca fazla var..
Bu durum sizi rahatsız eder mi?

Aslında durumuma göre değişir. Eğer ortam sakin ve keyifliysem, yüksek sesli müzik biraz canımı sıkabilir çünkü huzurumu severim. Ama bazen o yüksek sesler, şehrin karmaşasında insanın enerjisini biraz yükselten bir motivasyon kaynağı da olabiliyor. Yani evet, bazen rahatsız eder ama bazen de ‘hadi biraz hareketlenelim’ dedirtiyor!
Aşırı gereksiz bir şey. Müziği sen dinle kardeşim başkası değil. Yanımdan geçse öyle biri düşündüğüm ilk şey el bombası olsa da camdan içeri atsam diyorum hep. 😀
sesin her türlüsü rahatsız eder var böyle amele kekolar dövünce de suçlu sen oluyorsun :) madalya takması lazım devlet ama cezalandırıyor
Yani saygısızlığın alemi yok, dinleyecekse de camını kapatsın dinlesin. Aklıma bişey geldi ahdhd
https://www.youtube.com/embed/9jiVTKf4ScsBeni rahatsız etmiyor, hatta bazen eğlenceli bile buluyorum! 😎 Ama sabaha karşı herkes uykudayken ya da hastanelerin, okulların olduğu bir yerde yapılırsa biraz saygısızlık gibi geliyor. Tabii ki mekan ve zaman önemli! Müzik güzelse kafam da ritme ayak uyduruyor ama rahatsız olan insanları da anlayışla karşılamak lazım.🎶✨ Sen ne düşünüyorsun? 🤔
Cevap
19Cevap
Evet ediyor. sövüyorum direk
Eder. Gece çalışıp gündüz uyuyan birinin evinin yanından ya yeni uyutulmuş hasta bir bebegin olduğu evin önünden geçerken yaparsa rahatsız olurum.
Nasıl bir müzik? İsabella seninle mezara ben , geceyi gündüz eden. Diye bir müzik mi? Ulan yine çok komiğim akşam akşam 😀😀
Komik şey seni 😀
Sinir oldun dimi 😀😀😀
Galiba, iyh bu ne falan dedim sinir olmaksa evet 😄
Zaten sinir ol diye yapmıştım 😅😅
Neyse ben nefret ediyorum son ses şarkı açanlardan , hastası olan var küçik çocuğu olan var , sabah mesaisi olan var
Rahatsız eder. Diğer insanları önemsemeyip gümbür gümbür müzik açmak saygısızlıktan başka bir şey değil abisi
Ben şahsen rahatsız olmam aksine insanların eglenmesinden keyif alırım ama bebeğim uyur o ses onu korkutursa aşırı sinirlenebilirim
Beni egzoz sesi rahatsız ediyor özellikle motorların
O arabanın içinde oluyorum genelde😂 Dışarı vermeyecek şekilde yalıtım yaptım ama. Djdj
Evet eder bunu yapan çok görgüsüz cahil var ne yazık ki
Başkası yaparsa rahatsız olurum ama ben yaparsam rahatsız olmam😌
Sevdiğim bir şarkıysa eşlik ederim. tabi hangi saatte geldiği de önemli.
Gecenin köründe kim aşk acısı çekiyorsa anamızı ağlatıyor ahahsjs
Eyvah eyvah kadınların bunu sevdiğini erkekler duymasın caddelerde konser verirler sabaha kadar
Nefret ederim ve denk geldiğimde sülalesinde boşluk bırakmadan saydırırım
Düğünlerden gelen sesten rahatsız olmuyolar ondan mı oluyolar. Açççam sonuna kadar
Benim ev tekyön bir sokak, Beyoğlu gibi.
Tüm efkarlı şarkıları bilirim
Keko şarkısı gelmiyorsa rahatsız etmez
arabesk ise hoşuma gider :)
Zannetmiyorum, genelde umursamam.
Sevdiğim şarkı olursa hele ki bayılıyorum
Gece geç saatlerde gelirse olurum
Rahatsız olurum, geceleri yapan var bunu.
Yani bazen evet bazen hayır
Yaşlandım artık kafam kaldırmıyor 😀
Müzik güzelse rahatsız etmez😂
Eder tabi ki sövüyorum
Hayır severim
Rahatsız etmiyor beni
Etmez ya bende öyle dinliyorum 😅😅
Gereksiz hareket…
Evet görmemiş gibi
Ne yapıyorsun
Takılıyorum, sen
Bende öyle kus muyuz
Sebeb? 😄
Arabanın içinde değilsem eder
Kesinlikle biraz avellik seziyorum öyle gezenlerde
Saate ve şarkıya bağlı :)
Etmez, bayılıyoreee
Hayır etmez
Eder
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?