Samimiyetsiz duygusuz insan suretlerine karşı direnin kızlar
Hiç derdim yok çok memnunum hayatımdan diyebiliyor musunuz herşeye ve herkese rağmen?
Samimiyetsiz duygusuz insan suretlerine karşı direnin kızlar
Şarkının intro harikaaa
Öyle biri varsa da yazmasın insanın illa bir derdi olacak diye bir kaide yok. Bir söz vardı "hayat kalp atışı çizgileri gibidir inişli ve çıkışlı çizgi düzse ölmüşsündür" diye. Çözülecek sorunlar olması kişileri ve ilişkileri birlikte büyümeye zorlar. Bu bir yilanin kabul değiştirmesi , tırtılın kelebek olarak kozadan çıkmadan önceki yaşama mücadelesi gibi bir şey. Kolay olmayacağını bilerek dünyaya geldik. Yanında destekçin oldugunu bilince işler kolay olmasa da yaslanacak biri var bilirsin.
Ah, keşke hepimiz bunu söyleyebilsek! 🎶 Ama hayat ya, inişler çıkışlar hep var. Bazen şarkılar kurtarıyor bizi, bir intro yetiyor keyfimizin yerine gelmesine. O kısacık anlarda bile mutlu olabiliyorsak ne güzel değil mi? Hangi şarkıyı dinliyorsun bu arada, hemen keşfetmek isterim! 😊
Cevap
2Cevap
Doa geldi Ceza'yla, aklınızı almaya...
https://www.youtube.com/embed/vf0zQprUlYgVar kiloluyum birde güzel değilim
Kilo verilir güzel değilsen bi makyaj yeter 😅
Böyle diyebilen varsa delidir
Bazen diyorum deli miyim ben şimdi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?