İnsanlar arkadaşlarıyla aktivitelerden aktivitelere gidiyor. Arkadaşlarımla ben ne yapabilirim?

Bakıyorum çevreme millet arkadaşlarıyla toplanmış aktiviteler yapıyor , gezilere gidiyor. Bir de kendi arkadaşlarıma bakıyorum hep bi miymiylik. Tam plan yapacağız birinin bi işi çıkar , hep ikna edilmeleri gerekir. Millet dogumgunlerinj arkadaşlarıyla kutlar benimkilerde tık yok. Sevgili desen zaten yok.. kendimi ruhsuz hissediyorum artık. Tek başıma bir yerlere de gidemiyorum etrafa güven olmadığından. Of bi benim arkadaşlarım mı böyle ya

İnsanlar arkadaşlarıyla aktivitelerden aktivitelere gidiyor. Arkadaşlarımla ben ne yapabilirim?
Cevapla